• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تصویب ۳۱۴۵.۵ میلیارد تومان بودجه برای ملایر/ قطعی برق هیچ توجیهی ندارد/ کم‌کاری مسئولین نباید باعث رنج مردم شود

  • کد خبر : 124468
  • 21 مرداد 1400 - 9:24
تصویب ۳۱۴۵.۵ میلیارد تومان بودجه برای ملایر/ قطعی برق هیچ توجیهی ندارد/ کم‌کاری مسئولین نباید باعث رنج مردم شود

قدرت الله ولدی گفت: درمجموع بیش از ۳۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای ملایر در سال ۱۴۰۰ مصوب شده است. به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ملایر با اشاره به وضعیت بودجه شهرستان اظهار کرد: درمجموع بیش از ۳۱۴ میلیارد و ۵۰۰ […]

قدرت الله ولدی گفت: درمجموع بیش از ۳۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای ملایر در سال ۱۴۰۰ مصوب شده است.

به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ملایر با اشاره به وضعیت بودجه شهرستان اظهار کرد: درمجموع بیش از ۳۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای ملایر در سال ۱۴۰۰ مصوب شده است.

وی افزود: از کل بودجه ۱۰۱ میلیارد تومان بودجه تخصیص شهرستان، ۴۵ میلیارد تومان سهم تخصیصی دو نماینده ملایر، ۳۳ میلیارد سهم محرومیت‌زدایی، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم طرح‌های استانی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم ۲۷ صدم درصد سهم ورزش، سهم توازن ۳۵ میلیارد تومان و ۱۱۴ میلیارد تومان سهم طرح‌های ملی استانی شده برای ملایر مصوب شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: در سنوات گذشته به ۱۰ تا ۱۵ روستا بودجه تعلق می‌گرفت که امسال برای ۷۳ روستا مشخصاً بودجه تعلق‌گرفته است که یا طرح‌های جدید در این روستاها انجام‌شده و یا طرح‌های نیمه‌کاره به اتمام می‌رسد.

وی بابیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای حوزه آب و فاضلاب روستایی بودجه مصوب شده است، تصریح کرد: این اعتبارات سرجمع برای ۶۵ روستا تعلق‌گرفته و ۶ مجتمع آب‌رسانی بودجه اختصاصی دارند.

ولدی به تصویب ۳ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب شهر ملایر اشاره و تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان نیز برای تکمیل پروژه آب‌رسانی از سد کلان به شهر ملایر اختصاص‌یافته است.

وی افزود: در حوزه آموزش و پروش ۲۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شده است که ۱۵ میلیارد تومان آن در حوزه محرومیت‌زدایی و برای ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک ولیعصر ملایر است.

فرماندار ملایر بابیان اینکه امسال بودجه ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای گلخانه‌های شهرستان ملایر مصوب شده است، تصریح کرد: در سنوات گذشته این اعتبار کمتر از ۴۷ میلیون تومان بوده است.

وی به تصویب ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه برای شهرداری ملایر اشاره و بیان کرد: از این میزان بودجه ۵ میلیارد تومان برای مجموعه مینی ورد، یک میلیارد برای کانال پشت ناسیونال و ۵ میلیارد برای بهسازی و بهبود عبور و مرور در شهر ملایر تصویب‌شده است.

ولدی بابیان اینکه برای مصلا، دوربین‌های نظارتی سطح شهر و حوزه‌های فرهنگی بودجه در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: در حوزه طرح‌های ملی استانی شده نیز ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای طرح چهار خطه ملایر به آ ورزمان، ۴ میلیارد تومان اعتبار برای استادیوم پنج‌هزارنفری، ۹ میلیارد تومان به دانشگاه ملایر و ۶۰ میلیارد تومان برای راه‌آهن همدان- ملایر به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به پیگیری و جذب اعتبارات سالار هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای حل مشکلات توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بیان کرد: در جلسه شورای تأمین ۶ مصوبه برای این منظور تصویب‌شده است.

وی افزود: در حوزه مرغ یک تیم مشخص با حضور نمایندگانی از فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، صمت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات تشکیل‌شده است تا از درب مرغداری‌ها تا توزیع بر روی وضعیت گوشت مرغ نظرت کنند.

ولدی با تأکید بر اینکه هیچ کوتاهی از جانب ادارات در توزیع کالاهای اساسی پذیرفتنی نیست، بیان کرد: نباید به بهانه‌های مختلف مردم را اذیت کرد و هر کس نمی‌تواند کار کند باید خداحافظی کند.

وی به تشکیل تیم‌های نظارتی در حوزه توزیع سیمان و بخش آرد و نان اشاره و تأکید کرد: تغییر دولت به معنی تعطیلی کار نیست و مردم نیابد زجر کم‌کاری مسئولین را بکشند و برخی موضوعات اصلاًً ربطی به تحریم‌ها و دلار ندارد.

فرماندار ملایر تأکید کرد: کیفیت آرد در ملایر کم است و اداره استاندارد د و غلات که باید نظارت کنند کجای کار قرار دارند؟

وی با بیان اینکه مراسم‌های عزاداری محرم فقط باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل‌اجرا است، تصریح کرد: اهل تعارف و مماشات باکسی نیستیم، سلامت مردم خط قرمز ما است. هر کس کوتاهی کند با مسئولش برخورد می‌شود.

ولدی بابیان اینکه قطعی برق هیچ توجیهی ندارد، تصریح کرد: بر اساس جداول وزارت نیرو استان همدان در بخش مصرف برق به رنگ سبز است و چرا باید برق یک روستا قطع شود.

وی بابیان اینکه نباید به بهانه کمبود، برق باختر و با بی‌نظم برق مردم قطع شود تصریح کرد: زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در حوزه‌های مختلف قابل‌تقدیر است، حضور آن‌ها در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌ها، نشان‌دهنده پا به کار بودن و مطالبه گری خبرنگاران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124468
  • دیدگاه‌ها برای تصویب ۳۱۴۵.۵ میلیارد تومان بودجه برای ملایر/ قطعی برق هیچ توجیهی ندارد/ کم‌کاری مسئولین نباید باعث رنج مردم شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.