• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

تصمیم برای بازگشایی مدارس روز شنبه مشخص می‌شود/افزایش ۲۴۲ دانش‌آموز کلاس اولی در اسدآباد

  • کد خبر : 129734
  • 01 مهر 1400 - 9:27
تصمیم برای بازگشایی مدارس روز شنبه مشخص می‌شود/افزایش ۲۴۲ دانش‌آموز کلاس اولی در اسدآباد

حسین عسگری‌مهرور از برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: با ثبت نام دو هزار و ۱۴۲ نفر و حضور حداقلی دانش‌آموزان جشن شکوفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود. حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ثبت نام تعداد […]

حسین عسگری‌مهرور از برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: با ثبت نام دو هزار و ۱۴۲ نفر و حضور حداقلی دانش‌آموزان جشن شکوفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ثبت نام تعداد ۱۷ هزار و ۹۵۶ دانش آموز در مدارس شهرستان، اظهار کرد: فعلا پایه دهم و هفتم و تعداد کمی پایه اول بدون ثبت نام هستند.

وی دلیل عدم ثبت نام پایه های دهمی را امتحانات شهریور دانست و گفت: این امتحانات تا ۲۵ شهریور ادامه داشته و هنوز برگه هدایت تحصیلی صادر نشده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد یکی دیگر از علل عدم ثبت نام دانش‌آموزان را مشکلات مربوط به سامانه سیدا خواند و افزود: این سامانه به موقع بروزرسانی نمی شود و جوابگو این همه مدارس و کاربران نیست.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۵۰ نفر از دانش‌آموزان هنوز درخواست خرید کتاب نداده‌اند، تصریح کرد: عدم خرید کتاب یکی از مشکلات ناشی از کرونا است که والدین رغبت به خرید کتاب ندارند چراکه کتب پارسال بعضا بلااستفاده مانده است.

عسگری‌مهرور از برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس با حضور حداقلی دانش آموزان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۱۴۲ نفر دانش آموز اول ابتدایی ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته ۲۴۲ نفر افزایش دانش آموز داشتیم.

وی در خصوص بازگشایی مدارس هم گفت: روز شنبه بنابر دستور فرماندار جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ خواهد شد که کدام مدارس با چه شرایط و چه تعداد دانش آموز برگزار شود.

وی در خصوص سهمیه تبلت از استان گفت: هنوز به ما تبلتی ندادند .

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129734
  • دیدگاه‌ها برای تصمیم برای بازگشایی مدارس روز شنبه مشخص می‌شود/افزایش ۲۴۲ دانش‌آموز کلاس اولی در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.