• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تزریق نیرو به حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین

  • کد خبر : 30459
  • 16 آبان 1398 - 13:23
تزریق نیرو به حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین

فرماندار شهرستان درگزین گفت : پیگیر استقرار هر چه سریعتر شبکه بهداشت و درمان و تزریق نیرو  در شهرستان درگزین هستیم و این امر بزودی محقق خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر ناظری پور صبح امروز در بازدید از درمان بستر شهر قروه درگزین عنوان کرد: مسئله بهداشت و درمان مردم شهرستان درگزین […]

فرماندار شهرستان درگزین گفت : پیگیر استقرار هر چه سریعتر شبکه بهداشت و درمان و تزریق نیرو  در شهرستان درگزین هستیم و این امر بزودی محقق خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر ناظری پور صبح امروز در بازدید از درمان بستر شهر قروه درگزین عنوان کرد: مسئله بهداشت و درمان مردم شهرستان درگزین از اولویت های مهم فرمانداری است.

وی عنوان کرد: با تلاشها و پشتکار پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت و درمان شهرستان درگزین رضایتمندی شهروندان از این مرکز بالا رفته است .

ناظری پور اظهار کرد: قسمتی از آسفالت ریزی مسیر جهت رفاه مراجعین انجام شده و قسمتی از آن نیز به زودی انجام می شود و پیگیر تامین روشنایی محوطه آن هستیم

وی با تاکید بر افزایش نیروی انسانی مورد نیاز بخش درمان و بهداشت شهرستان درگزین اظهار کرد: در روزهای آتی ۸ نفر نیرو در حوزه بهداشت و درمان به شهرستان درگزین اضافه خواهد شد.

فرماندار درگزین در رابطه با توسعه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین گفت: پیگیری های لازم جهت گرفتن آمبولانس برای بهداشت و درمان صورت گرفته که یک دستگاه آمبولانس تحویل شده و دو دستگاه نیز به زودی به ناوگان اورژانس شهرستان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=30459
  • دیدگاه‌ها برای تزریق نیرو به حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.