• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تحولات فلسطین جدی است/ جهان در آستانه‌ی تحولات اساسی

  • کد خبر : 112749
  • 17 اردیبهشت 1400 - 11:58
تحولات فلسطین جدی است/ جهان در آستانه‌ی تحولات اساسی

نشست مجازی سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس باحضور مدیران رسانه، خبرنگاران استان همدان و نادر طالب زاده بر گزار شد. به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس خبرنگاران و مدیران رسانه پیرامون موضوع نقش رسانه های صهیونیستی در عادی […]

نشست مجازی سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس باحضور مدیران رسانه، خبرنگاران استان همدان و نادر طالب زاده بر گزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس خبرنگاران و مدیران رسانه پیرامون موضوع نقش رسانه های صهیونیستی در عادی سازی اشغال با نادر طالب زاده گفتگو کردند.

نادر طالب زاده در بخشی ازصحبت های خودبر لزوم تبلیغ رسانه ای برای تفکر مهدوی تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه می توانند در شناخت و ترویج تفکر مهدوی و مهیا کردن آمادگی های قبل از ظهور تاثیر به سزایی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه سران کشور هم در نشست های دیپلماتیک می توانند بر ترویج فرهنگ مهدوی تأثیرگذار باشد ادامه داد: به نظر می‌رسد ما از فرصت صحبت در مورد ظهور در مجامع بین المللی غافل هستیم بلکه معدود دولت‌هایی از زمان انقلاب تا کنون دیده شده اندکه در مجامع دیپلماتیک راجع به مسئله مهدویت و ظهور امام عصر صحبت کرده باشند.

طالب‌زاده با اشاره به شدت گرفتن جریان دو قطبی سیاسی در کشور گفت: این دو قطبی از سال پنجم یا ششم جنگ و در جریان نشست دیپلماتیک ایران و آمریکا در ایران آغاز شد.

این فعال سیاسی ادامه داد در آن جلسه بود که آمریکایی ها برای اولین بار پی بردند که یک دو قطبی در تفکر کشور ایران وجود دارد  عده ای هستند که تمایل دارند با امریکایی ها مذاکره کنند و امتیازاتی بدهند.

وی با اشاره به ایجاد جریان های اصول گرا، اصلاح طلب، اعتدالیون و … گفت: این اصطلاحات همه ساخته و پرداخته واشنگتن برای ملت ایران است . راهی هست برای از بین بردن وحدت بین مردم ایران در حقیقت تفکر انقلابی و تفکر ضد انقلابی است این یک حقیقت غیر قابل انکار است.

طالب‌زاده با اشاره به کذب بودن حادثه ۱۱ سپتامبر و استفاده از این حربه برای ورود تروریست ها به منطقه خاورمیانه تصریح کرد: به دنبال حادثه ۱۱ سپتامبر بسیاری از وجدان های بیدار آمریکایی بر ضد این حادثه ساختگی مقالات زیادی نوشتند، کتاب های بسیاری منتشر کردند و اعتراض خود را در کنفرانس های زیادی به گوش جهانیان رساندند این همان لابی ایران در آمریکا و فرصت بسیار بزرگی برای ما در منطقه آمریکا است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده ومغتنم شمردن این فرصت کاری است که باید برای آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی از جنگ تحمیلی، ۱۱ سپتامبر و طرح ورود تکفیری‌ها با عنوان ۳سناریوی دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی نام برد و گفت: در طی این راه شهدای بسیاری همچون شهید همدانی و سردار سلیمانی عزیزجانشان را فدا کردند و افرادی که خیال سازش با آمریکا را در سر می پروراند باید جواب دهند دشمن با ما چه کرده است شما چه کردید که با دشمن مقابله کرده باشید چه اقدامی برای عصبانی کردن دشمن انجام داده‌اید؟

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه این انقلاب امانتی است که باید به دست صاحب الامر برسد گفت: امروز ایران کشور قدرتمندی است که هیچکدام از قدرتهای جهان اجازه حمله به این کشور را به خود نمی دهند قدرت نظامی تسلیحاتی و بالیدن به جوانان این مرز و بوم نتیجه است که از ۸ سال دفاع مقدس به دست آمده.

طالب‌زاده در جواب سوال یکی از خبرنگاران پیرامون پیش بینی آینده ‌ی جوانان انقلاب و دنیای اسلام گفت: چشم اندازی که پیرامون دنیای اسلام می‌بینم بسیار روشن است؛ امروز یمن در هزار کیلومتری اسرائیل است. با اسلامیت و ایمانی که از یمنی ها سراغ داریم پیروزی آنها حتمیست؛ سالها پیش امام رحمه الله حرکت نابودی اسرائیل را روی نقشه آورد و امروز رهبر انقلاب نقشه راه از بین رفتن اسرائیل را به ما نشان می دهد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: ایران روز به روز از نظر موقعیت ژئوپولیتیک قوی می شود و این آمریکا است که امروز در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد بلکه رو به زوال است و وضع روشنی ندارد.

وی با بیان اینکه شمارش معکوس فلسطینی را واقعی می دانم، گفت: ما در دوران تحول بزرگی هستیم؛ شاید زودتر از آنچه فکر می کنیم شاهد تغییرات اساسی در نظام قدرت جهانی باشیم.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=112749
  • دیدگاه‌ها برای تحولات فلسطین جدی است/ جهان در آستانه‌ی تحولات اساسی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.