• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تجهیز شهر قروه درگزین به سومین دوربین مداربسته پایش تصویری و ترافیکی

  • کد خبر : 54442
  • 24 اسفند 1398 - 11:27
تجهیز شهر قروه درگزین به سومین دوربین مداربسته پایش تصویری و ترافیکی

شهردار قروه درگزین گفت:سومین دوربین مداربسته کنترل و نظارت در میدان شهداء نصب شد. مهدی اسفندیاری صالح در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ عنوان کرد: اتاق مانیتورینگ جهت کنترل مبادی ورودی و خروجی از سمت روستای نظام آباد،بلوار بوعلی، بلوار الغدیر و بلوار امام خمینی (ره) راه اندازی گردیده است. وی با بیان اینکه ارتفاع […]

شهردار قروه درگزین گفت:سومین دوربین مداربسته کنترل و نظارت در میدان شهداء نصب شد.

مهدی اسفندیاری صالح در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ عنوان کرد: اتاق مانیتورینگ جهت کنترل مبادی ورودی و خروجی از سمت روستای نظام آباد،بلوار بوعلی، بلوار الغدیر و بلوار امام خمینی (ره) راه اندازی گردیده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع دکل این دوربین گردان ۱۱ متر بوده و مجهز به چرخش ۳۶۰ درجه می باشد ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال پانصد میلیون ریال از اعتبارات استانی هزینه گردیده است.

اسفندیاری اصلی ترین و مهم ترین هدف از نصب دوربین شهری ثبت تخلفات رانندگی ذکر کرد و اضافه کرد: سرعت مجاز خودروها و همچنین افزایش امنیت در مسیرهای ذکر شده دیگر اهداف دیگر از نصب این دوربین است.

شهردار قروه درگزین ادامه داد:در مجموع هدف از بکارگیری سیستم‌های نظارت شهری کسب آگاهی در مورد موقعیت ها، وضعیت ها و رویدادها است.

اسفندیاری با تاکید بر استفاده از تجهیزات روز در مدیریت ترافیک شهری تاکید کرد: توسط این تجهیزات اشراف بر سنگینی رفت و آمد در شهر و جرائم مشهود وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54442
  • دیدگاه‌ها برای تجهیز شهر قروه درگزین به سومین دوربین مداربسته پایش تصویری و ترافیکی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.