• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

تجهیز دانشگاه بوعلی سینا به مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد

  • کد خبر : 104831
  • 05 اسفند 1399 - 8:55
تجهیز دانشگاه بوعلی سینا به مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد

طی مراسمی با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مرکز مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد به بهره برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛ طی مراسمی با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مرکز مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد به بهره برادری رسید. این مرکز تصویربرادری میکروسکوپ […]

طی مراسمی با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مرکز مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد به بهره برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛ طی مراسمی با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مرکز مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد به بهره برادری رسید.

این مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد در غرب کشور بی نظیر و به صورت متمرکز در کشور کم نظیر است با حضور وزیر علوم تحقیقات و فن آوری افتتاح شد.

مرکز تصویر برادری میکروسکپی در حوزه های مختلف علوم پزشکی و زیستی، صنایع غذایی و کشاورزی، فناوری نانو و مواد نو ساخته ی مرتبط با آن و حوزه های مختلف علوم پایه دارای کار برد های زیادی است.

این مرکز با بهره گیری از ۳ میکروسکوپ الکترونی برای تصویربرادری بررسی ریخت شناسی مواد و زیرساخت‌ها و ۲ میکروسکوپ بر پایه‌ی اشعه‌ی ایکس برای شناسایی ترکیب فازی و عنصری مواد،  به دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و صنعت گران خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104831
  • دیدگاه‌ها برای تجهیز دانشگاه بوعلی سینا به مرکز تصویربرادری میکروسکوپ الکترونی و آنالیز مواد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.