• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

تبیین اندیشه امام خمینی در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی/ خمینی عظیم احیاگر اسلام ناب در دوران مادی‌گرایی بود

  • کد خبر : 69091
  • 13 خرداد 1399 - 8:45
تبیین اندیشه امام خمینی در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی/ خمینی عظیم احیاگر اسلام ناب در دوران مادی‌گرایی بود

سرهنگ داود مهدوی با بیان اینکه امام خمینی احیاگر اسلام ناب در دوران مادی گرایی است، گفت: برگزاری یادواره های مجازی، جلسات تبیین اندیشه امام در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی از مهمترین برنامه‌هایی است که در شهرستان رزن انجام می شود. داود مهدوی، فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر […]

سرهنگ داود مهدوی با بیان اینکه امام خمینی احیاگر اسلام ناب در دوران مادی گرایی است، گفت: برگزاری یادواره های مجازی، جلسات تبیین اندیشه امام در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی از مهمترین برنامه‌هایی است که در شهرستان رزن انجام می شود.

داود مهدوی، فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: در دورانی که دو قدرت شرق و غرب با تکیه بر مادی گرایی به دنبال سلطه بر انسان بودند امام خمینی با ندای خود احیاگر دین در عرصه اجتماع شدند.

وی با اشاره به لزوم آشنایی طبقات مختلف جامعه با اندیشه امام خمینی افزود: متاسفانه در زمینه انتشار افکار و اندیشه های امام خمینی نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم.

مهدوی تلاش در جهت ارائه تصویری درست از خط و اندیشه امام و انقلاب را ضرورت بی بدیل برشمرد و عنوان کرد: در اقشار مختلف شهرستان رزن تلاش شده است تا این مسئله مهم تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه به دنبال بیان اصل و حقیقت اندیشه امام هستیم، خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی به درستی و با دقت تمام تلاش کرده اند تا جامعه از مسیر امام خمینی عدمل نکند این وظیفه بر دوش همه آحاد جامعه است که از بیان انحرافی مواضع امام جلوگیری کنند.

وی ادامه مسیر انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه امام خمینی را هنر بزرگ امام خامنه ای برشمرد و بیان کرد: امروز باید برای داشتن رهبری عالم و فرزانه که حتی دشمنان نیز به علم او اعتراف دارند شاکر باشیم.

سرهنگ مهدوی از برگزاری برنامه ها متنوع به لحاظ وضعیت کرونایی در جهت تبیین اندیشه امام خبر داد و گفت: برگزاری یادواره های مجازی، جلسات تبیین اندیشه امام در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی از مهمترین برنامه‌هایی است که در شهرستان رزن انجام می شود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=69091
  • دیدگاه‌ها برای تبیین اندیشه امام خمینی در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی/ خمینی عظیم احیاگر اسلام ناب در دوران مادی‌گرایی بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.