• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

تا دو ماه آینده مشکلات اساسی شهرک جانبازان حل می‌شود

  • کد خبر : 58729
  • 19 فروردین 1399 - 9:54
تا دو ماه آینده مشکلات اساسی شهرک جانبازان حل می‌شود

علیرضا فعله‌گری با اشاره به معضلات و مشکلات شهرک جانبازان، گفت: ما به صورت متوازن در محلات اسدآباد ارائه خدمات را آغاز کردیم و تا دو ماه آینده مشکلات شهرک جانبازان مرتفع خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ در پی دریافت پیام مردمی مبنی بر وجود معضلات و مشکلاتی همچون سگ‌های ولگرد، عدم گل کاری […]

علیرضا فعله‌گری با اشاره به معضلات و مشکلات شهرک جانبازان، گفت: ما به صورت متوازن در محلات اسدآباد ارائه خدمات را آغاز کردیم و تا دو ماه آینده مشکلات شهرک جانبازان مرتفع خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ در پی دریافت پیام مردمی مبنی بر وجود معضلات و مشکلاتی همچون سگ‌های ولگرد، عدم گل کاری و نبود فضای سبز و صندلی در بلوار این منطقه، نداشتن وسایل ورزشی و پارک، وجود نخاله ساختمانی و زباله، نداشتن آسفالت مناسب، نبود ایستگاه تاکسی در شهرک جانبازان شهر اسدآباد، براساس رسالت خطیر رسانه مطالبات را به شهردار اسدآباد منتقل کردیم.

در پی دریافت این مطالب مردمی، شهردار اسدآباد از این شهرک بازدید و دستوراتی را به واحدهای مختلف صادر کرد.

در حاشیه این بازدید، علیرضا فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به واقعیت معضلاتی شهرک جانبازان اظهار کرد: این شهرک هم همچون دیگر محلات این شهر دارای مشکلاتی است که گاها به ما انتقاد می‌شود که فقط مرکز شهر را توجه داریم اما اینگونه نیست و شهر را به صورت متوازن می‌بینیم.

وی ادامه داد: دز دستور کار ماست که به صورت متوازن در همه مناطق شهر خدمات ارائه دهیم و هم اکنون نیز در محلات محمودبیگی، شهرک شهرداری، فرهنگیان، سید احمد، سیدان بخشی از خدمات ارائه شده اما نمی‌توانیم معجزه کنیم و مشکلات تمام شهر را یکباره حل کنیم.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه به دلیل ایجاد رضایتمندی عمومی مجبوریم که مشکلات شهر را اولویت بندی و حل کنیم، افزود: البته برخی از مشکلات از جمله آسفالت، جدول، پارک محله‌ای، به صورت مشترک بین محلات وجود دارد.

وی با اشاره به مهم بودن مشکلات و معضلات شهرک جانبازان گفت: بسیاری از مشکلات این شهرک از جمله باکس زباله، تا دو ماه آینده حل خواهد شد.

فعله‌گری افزود: برخی از مشکلات این شهرک زمان بر و هزینه بر است که قطعا این ها جز اولویت برنامه های یکی دو سال خود قرار می دهیم.

وی با تأکید بر مشارکت مردمی در زمینه پرداخت عوارض، گفت: قطعا بدون مشارکت مردم هیچ اتفاقی نمی افتد چرا که شهر بزرگ است و امکانات شهرداری محدود، بنابراین نیاز به مشارکت جدی مردم است‌.

شهردار اسدآباد با اشاره به بافت خوب شهرک جانبازان گفت: درصورت ساخت و ساز غیر مجاز اهالی منطقه آن را اطلاع داده و خود نیز متذکر شوند.

وی گفت: ایجاد سرعت گیر، باکس زباله، رفوژهای جداول، ایجاد پارک محله‌ای، لکه گیری آسفالت شهر از مشکلاتی که بزودی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58729
  • دیدگاه‌ها برای تا دو ماه آینده مشکلات اساسی شهرک جانبازان حل می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.