• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند

  • کد خبر : 182797
  • 08 اردیبهشت 1402 - 15:07
تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند

فرماندار فامنین در جمع نمازگزاران مسجد اعظم نگار خاتون اظهار کرد: تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند. به گزارش عصرهمدان؛ سید روح‌الله حسینی، فرماندار فامنین در جمع نمازگزاران مسجد اعظم نگار خاتون اظهار کرد: تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند. فرماندار فامنین در […]

فرماندار فامنین در جمع نمازگزاران مسجد اعظم نگار خاتون اظهار کرد: تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند.

به گزارش عصرهمدان؛ سید روح‌الله حسینی، فرماندار فامنین در جمع نمازگزاران مسجد اعظم نگار خاتون اظهار کرد: تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند.

فرماندار فامنین در ادامه برنامه ارتباط مردمی با شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا مسجد اعظم روستای نگارخاتون در گفتگو با نمازگزاران گفت: سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای شهرستان خواهد بود و در بحث آسفالت معابر روستا و ناحیه صنعتی و … کارهای خوبی در حال پیگیری است.

حسینی افزود: امیدواریم تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار کند که باعث پیشرفت بیشتر این روستا و شهرستان خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات اهالی روستای نگارخاتون دربحث ایجاد اشتغال در شهرستان و حضور در تمام عرصه ها تصریح کرد: اهالی این روستا در ولایتمداری مردمی پیشگام هستند و این روستا یکی از روستاهای مطرح در سطح کشور است که بدون بیکار بوده و این یک مدال افتخار برای مردم ولایتمدار نگارخاتون است .

فرماندار خاطرنشان کرد: این روستا به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های اخیر در بحث تولید و اشتغال لبیک گفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182797
  • دیدگاه‌ها برای تا آخر شهریور ۱۰ کارگاه صنعتی در نگارخاتون شروع به کار می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.