• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تامین ۱۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر

  • کد خبر : 181882
  • 27 فروردین 1402 - 10:30
تامین ۱۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر

فرماندار ملایر با تاکید بر انیکه ملایر ۱۴۰۳ پیشرفته‌تر و بهتر از ملایر امروز خواهد بود، بیان کرد: بزودی فراخوان صادر می‌شود تا با دریافت نظرها، ایده‌ها و الگوهای حوزه و دانشگاه، یک شهر ایرانی اسلامی با بهترین معماری شهرسازی، طراحی و اجرا کنیم. به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر در حاشیه بازدید علیرضا […]

فرماندار ملایر با تاکید بر انیکه ملایر ۱۴۰۳ پیشرفته‌تر و بهتر از ملایر امروز خواهد بود، بیان کرد: بزودی فراخوان صادر می‌شود تا با دریافت نظرها، ایده‌ها و الگوهای حوزه و دانشگاه، یک شهر ایرانی اسلامی با بهترین معماری شهرسازی، طراحی و اجرا کنیم.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر در حاشیه بازدید علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان از اراضی الحاقی و سایت نهضت ملی مسکن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۰۰ هکتار از اراضی روستاهای گلدره و سالارآباد برای الحاق به شهر ملایر و اجرای پروژه نهضت ملی مسکن مصوب شد.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم روستاهای گلدره و سالارآباد تصریح کرد: با الحاق این محدوده به شهر ملایر، یک اتفاق تاریخی برای ملایر رقم خواهد خورد و ۷۰ درصد شهر فعلی ملایر، به وسعت شهر اضافه می‌شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه تامین ۱۵۰۰ هکتار زمین هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ملایر است، عنوان کرد: در تلاش سایت ثبت نام ملی مسکن را دوباره بازگشایی کنیم تا هر ملایری که فرم (ج) آن سبز و واجد شرایط است، ثبت‌نام کند.

وی گفت: زمین‌هایی در قطعات ۲۰۰ متری به صورت رایگان در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد تا با دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن، شروع به ساخت کنند.

اسماعیلی با تاکید بر انیکه ملایر ۱۴۰۳ پیشرفته‌تر و بهتر از ملایر امروز خواهد بود، بیان کرد: بزودی فراخوان صادر می‌شود تا با دریافت نظرها، ایده‌ها و الگوهای حوزه و دانشگاه، یک شهر ایرانی اسلامی با بهترین معماری شهرسازی، طراحی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181882
  • دیدگاه‌ها برای تامین ۱۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.