• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

تامین نیروی انسانی مهمترین مشکل روزهای کرونایی است/عرضه واکسن آنفولانزا به گروه های حساس بدون توزیع در داروخانه

  • کد خبر : 91833
  • 20 آبان 1399 - 9:22
تامین نیروی انسانی مهمترین مشکل روزهای کرونایی است/عرضه واکسن آنفولانزا به گروه های حساس بدون توزیع در داروخانه

منوچهر کرمی با بیان اینکه در شرایط کرونایی مهم ترین مشکل ما تامین نیروی انسانی در مراکز درمانی است گفت: در حال حاضر مشکلی از لحاظ تعداد تخت نداریم و مدام ظرفیت ایجاد می کنیم. منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه واکسن آنفولانزا را در ۵ […]

منوچهر کرمی با بیان اینکه در شرایط کرونایی مهم ترین مشکل ما تامین نیروی انسانی در مراکز درمانی است گفت: در حال حاضر مشکلی از لحاظ تعداد تخت نداریم و مدام ظرفیت ایجاد می کنیم.

منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه واکسن آنفولانزا را در ۵ گروه حساس توزیع کرده ایم گفت: در سایر گروه ها که براساس تجویز پزشک است همچون بیماران دیابتی که به داروخانه ها مراجعه می کنند باید معاونت غذا و دارو اقدام کند که هنوز واکسن به این بخش نرسیده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم برای استان مجدد سهمیه واکسن بگیریم گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار دز واکسن در بین گروه های تعریف شده عرضه کرده ایم ولی هنوز در داروخانه توزیع نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه نگرانی ای از لحاظ آنفولانزا وجود ندارد گفت: کسی که ماسک می زند نه تنها  از سرماخوردگی، آنفولانزا  و کرونا نجات پیدا می کند بلکه در واقع این شانس را پیدا می کند حثی از اثرات آلودگی هوا در روزهای پایدار زمستان هم در امان بماند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی بیمارستان های استان در شرایط کرونایی گفت: در حال حاضر مشکلی از لحاظ تعداد تخت نداریم و مدام ظرفیت ایجاد می کنیم تا بتوانیم به آن اهدافمان برسیم و خدمات ارائه دهیم.

کرمی ادامه داد: اما در واقع وقتی یک بخش جدید را طراحی می کنیم مشکل تخت و تجهیز اولیه نیست بلکه تامین نیروی انسانی مهمترین موضوع است.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد مراجعان به  مراکز درمانی به طور خودکار کیفیت هم پایین می آید گفت: همچنان از اصحاب رسانه انتظار داریم به اطلاع رسانی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اهیت دهند تا فشار بر کادر درمانی کمتر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91833
  • دیدگاه‌ها برای تامین نیروی انسانی مهمترین مشکل روزهای کرونایی است/عرضه واکسن آنفولانزا به گروه های حساس بدون توزیع در داروخانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.