• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

تاثیرگذاری اهالی هنر در آینده کشور

  • کد خبر : 211758
  • 01 اسفند 1402 - 18:49
تاثیرگذاری اهالی هنر در آینده کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه اهالی فرهنگ و هنر در آینده این کشور و در عرصه‌های مختلف کشور جزء تاثیرگذارترین اقشار هستند، گفت: چون این قشر جزء نخبگان هستند، بنابراین ده‌ها و صدها برنامه در راستای اعتلای فرهنگ غنی اسلامی رقم زده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مسعود ویژه امروز عصر در نشست صمیمی استاندار همدان با اصحاب فرهنگ و هنر با موضوع مشارکت افزایی در انتخابات، با عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان اظهار کرد: پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان را تبریک می‌گویم.

وی با تقدیر و تشکر از مردم ولایت‌مدار همدان که در روز ۲۲ بهمن امسال نیز حماسه‌ای دیگر را خلق کردند، افزود: ان‌شاالله این شور و نشاط امتداد داشته و با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای باشکوه‌تر از قبل خلق کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اکنون شرایطی است که دشمن بیش از هر زمانی برای ناامید کردن مردم، نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده کرده و بدنبال ایفای آن است.

ویژه خاطرنشان کرد: امروز با اتفاقاتی که توسط رزمندگان جبهه مقاومت در غرب آسیا افتاده و دشمنان بیش از هر زمانی زخم خورده این جبهه هستند، بدنبال فرصتی برای جبران هستند.

وی در ادامه گفت: یکی از اهداف دشمنان برگزار نشدن انتخابات در مسیر درست خود است، بنابراین برای دست رد زدن به سینه دشمنان، ان‌شاالله امسال باشکوه‌تر از هرسال حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه اهالی فرهنگ و هنر در آینده این کشور و در عرصه‌های مختلف کشور جزء تاثیرگذارترین اقشار هستند، بیان کرد: چون این قشر جزء نخبگان هستند، بنابراین ده‌ها و صدها برنامه در راستای اعتلای فرهنگ غنی اسلامی رقم زده‌اند.

ویژه اضافه کرد: اوج این برنامه‌ها در دهه مبارکه فجر بود، جشنواره‌ها و برنامه‌های باشکوه برای مردم برگزار شد و این شور و نشاط با ایام و اعیاد شعبان گره خورده و با ۱۱ اسفند به اوج خود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هنرمندان اختلاف سلیقه‌هایی هم دارند اما در کنار هم و باهم متحد شده و در مقابل دشمنان می‌ایستند، عنوان کرد: با تجربه کم و کوتاهی که در مواجهه با اهالی هنر دارم، بارها شاهد این اتفاق بوده‌ام که این قشر جزء دغدغه‌مندترین اقشار هستند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211758
  • دیدگاه‌ها برای تاثیرگذاری اهالی هنر در آینده کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.