• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

تأمین ۴۲ سری جهیزیه در رزمایش کمک مؤمنانه

  • کد خبر : 123235
  • 10 مرداد 1400 - 8:23
تأمین ۴۲ سری جهیزیه در رزمایش کمک مؤمنانه

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیجیان و خیرین شهرستان نهاوند تعداد ۴۲ سزی جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند جمع‌آوری‌شده است. سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: مراحل مختلفی از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نهاوند اجراشده است و علاوه بر توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیجیان و خیرین شهرستان نهاوند تعداد ۴۲ سزی جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند جمع‌آوری‌شده است.

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: مراحل مختلفی از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نهاوند اجراشده است و علاوه بر توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی سعی شده است به امر ازدواج نیز توجه ویژه‌ای شود

وی اظهار داشت: در همین راستا با همکاری خیرین و بسیجیان شهرستان نهاوند اقدام به جمع‌آوری و توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شده است و این کار ادامه دارد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تا امروز ۴۲ سری جهیزیه توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی جمع‌آوری‌شده و به زوج‌های نیازمند شناسایی‌شده اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: این اقدامات در راستای تشویق به انجام ازدواج آسان انجام‌شده است و با تلاش بانوان بسیجی بسته‌بندی و اهدا می‌شود.

مختاری افزود: امروز به‌صورت نمادین به مناسبت ایام عید غدیر دو سری جهیزیه به دو زوج شناسایی‌شده اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تشویق به فرزند آوری تعداد ۳۰ مورد سیسمونی نیز جمع‌آوری و تقدیم به خانواده‌ها شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: ارزش مجموع این جهیزیه و سیسمونی‌ها بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان است که بین زوج‌ها و خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است.

وی در پایان اظهار داشت: از همه خیرین و همشهریانی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم در این امر خیر مشارکت داشته باشند و زمینه‌ساز تشکیل زندگی مشترک برای زوج‌های نیازمند شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123235
  • دیدگاه‌ها برای تأمین ۴۲ سری جهیزیه در رزمایش کمک مؤمنانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.