• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند خبر داد:

بیمه ۲۹۰ مددجوی کمیته امداد نهاوند

  • کد خبر : 203678
  • 18 آبان 1402 - 0:24
بیمه ۲۹۰ مددجوی کمیته امداد نهاوند
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند از پرداخت ۹۳۷ میلیون تومان بابت بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند در ۶ ماه نخست امسال خبر داد

محمد مرادی در گفتگو با پایگاه خبری عصر همدان، بیمه‌های اجتماعی یکی از خدمات این نهاد است که باهدف توانمندی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود و این کار تداوم دارد.

وی اظهار داشت: در همین راستا ۲۹۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان نهاوند از طریق این نهاد بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند.

مرادی ادامه داد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۹۳۷ میلیون تومان برای حق بیمه این مددجویان به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت‌شده است.

وی افزود: ۹۴ نفر از افراد بیمه‌شده زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و مابقی مجریان طرح‌های اشتغال هستند و همچنین تعداد بیمه‌شدگان عشایر و روستایی این اداره ۴۵ نفر است.

رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: مددجویان با بهره‌مندی از این نوع بیمه‌ها می‌توانند از تسهیلات و مزایای بیمه بازنشستگی و ازکارافتادگی بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح دو طرح اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و اظهار داشت: طرح اول که تولید بلوک سیمانی است با پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ ایجادشده و به‌صورت مستقیم موجب اشتغال هشت نفر و به‌صورت غیرمستقیم نیز برای بیست نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مرادی بابیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد شهرستان توانمندسازی مددجویان است، افزود: طرح دیگر که دامداری و پرواربندی گوساله است نیز با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات موجب اشتغال چهار نفر شده است.

وی همچنین از کسب مقام اول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند در سطح استان در دو بخش ایجاد اشتغال برای نیازمندان و جلب کمک‌های مردمی خبر داد.

رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: در ارزیابی انجام‌شده که توسط بازرسان اداره کل استان در بین ۱۶ اداره کمیته امداد سطح استان همدان انجام شد، کمیته امداد نهاوند در دو بخش ایجاد اشتغال و خودکفایی نیازمندان و جلب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی مقام اول استان را کسب کرد.

وی بیان داشت: در نیمه اول امسال تعداد ۱۶۵ مورد فرصت شغلی برای مددجویان با پرداخت مبلغ حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ایجادشده است.

مرادی افزود: در بخش جلب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز با همراهی خیرین شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال شامل کمک‌های نقدی و کالا به این نهاد اهداشده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز در بین ایتام و نیازمندان توزیع‌شده است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203678
  • دیدگاه‌ها برای بیمه ۲۹۰ مددجوی کمیته امداد نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.