• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

بیش از ۲۶۲ هزار مترمربع از جاده های استان همدان لکه گیری شد

  • کد خبر : 42253
  • 18 دی 1398 - 13:30
بیش از ۲۶۲ هزار مترمربع از جاده های استان همدان لکه گیری شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری ۲۶۲ هزار و ۷۸۱ مترمربع در جاده های استان خبر داد. به گزارش عصر همدان، حمید پرورشی خرم با اشاره به لکه گیری ۲۶۲ هزار و ۷۸۱ مترمربع از جاده های استان، اظهار کرد: لکه‌گیری در محورهای شریانی، اصلی […]

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری ۲۶۲ هزار و ۷۸۱ مترمربع در جاده های استان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، حمید پرورشی خرم با اشاره به لکه گیری ۲۶۲ هزار و ۷۸۱ مترمربع از جاده های استان، اظهار کرد: لکه‌گیری در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی حوزه استحفاظی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه لکه‌گیرهای سطح جاده‌ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها می شود، گفت: این عملیات با هدف بهبود درز به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام می‌شود .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان به منظور بالا بردن ایمنی راه‌ها از اولویت‌های کاری این اداره کل است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، افزود: این اداره کل درزگیری سطوح آسفالته به میزان ۱۹۲ هزار مترطول، ۶۲.۵ کیلومتر ماسه آسفالت، روکش راه‌های شریانی و اصلی به طول ۸ کیلومتر، ریزش برادری ۱۷۴ کیلومتر و ۱۱۳ مورد ترانشه برادری را به منظور حفظ و نگهداری و ایمنی جاده در دستور کار خود قرار داده است .

پرورشی خرم خاطرنشان کرد: اصلاح شیب شیروانی، اصلاح و احداث و پاکسازی دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی را نیز می‌توان از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل برشمرد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42253
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۲۶۲ هزار مترمربع از جاده های استان همدان لکه گیری شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.