• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

بیشتر درخواست های مردمی، از زبان و قلم خبرنگاران به شهرداری انتقال می یابد

  • کد خبر : 79021
  • 20 مرداد 1399 - 23:05
بیشتر درخواست های مردمی، از زبان و قلم خبرنگاران به شهرداری انتقال می یابد

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار نشستی در شهرداری شهر بهار برگزار و از خبرنگاران شهر بهار در این مراسم تجلیل شد. به گزارش عصر همدان در این نشست شهردار شهر بهار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی جایگاه خبرنگار را در جامعه بسیار بالا دانست و اظهار داشت: زحمت خبری شهرستان بر دوش خبرنگاران […]


به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار نشستی در شهرداری شهر بهار برگزار و از خبرنگاران شهر بهار در این مراسم تجلیل شد.

به گزارش عصر همدان در این نشست شهردار شهر بهار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی جایگاه خبرنگار را در جامعه بسیار بالا دانست و اظهار داشت: زحمت خبری شهرستان بر دوش خبرنگاران است و مردم از طریق خبرنگاران از روند اتفاقات و اطلاعات شهرستان خبرادر می شوند.

محمدرضا یاری با تشکر از خبرنگاران شهر بهار به دلیل پوشش رسانه‌ای اقدامات عمرانی شهرداری به خصوص در فصول تابستان و بهار به بیان بخشی از فعالیتهای عمده شهرداری در سال جاری پرداخت و گفت: شهرداری شهر بهار امسال ۴۰ درصد افزایش بودجه نسبت به سال گذشته داشت و به همین دلیل نسبت به سال قبل فعالیت های ما گسترده تر شد.

یاری عمده فعالیت های شهرداری بهار در سال جاری را پیاده رو سازی و اجرای پارک‌های محله‌ای عنوان کرد و ادامه داد: امسال نهضت پیاده رو سازی را در شهر بهار داشتیم به طوری که خیابانهای فرهنگ، طالقانی، شهید شیری، خیابان شاهد شهرک فرهنگیان و خیابان امام در این طرح قرار گرفتند و تعدادی از آنها به پایان رسیده و تعدادی دیگر در حال اجرا هستند.

وی بخش دیگری از فعالیت‌های شهرداری بهار را اجرا و افتتاح پارک های محله ای عنوان کرد و گفت: اولین پارک محله ای یک ماه پیش با نام پارک گلها در خیابان مزرعه افتتاح شد. پارک فدک در انتهای خیابان شهید مدنی، پارک دانشسرا و پارکی در محله نوبهار دیگر پارکهای محله ای ما هستند که امیدواریم در هفته دولت پارک دوم نیز به بهره برادری برسد.

شهردار بهار در ادامه از شهروندان خواست که با پرداخت به موقع عوارضشان به شهرداری در اجرای سریعتر طرح های عمرانی کمک حال شهرداری باشند.

یاری همچنین افزود: شهروندان پسماندها و زباله های خود را به موقع و در اول صبح به بیرون از منزل انتقال دهند تا ماموران شهرداری تا قبل از ظهر بتوانند کار جمع اوری زباله را به اتمام برسانند.

وی همچنین با بیان اینکه شهر بهار شیب ندارد و لذا پسابهای خانگی باعث ایجاد مشکل برای شهروندان شده گفت: از شهروندانی که هنوز انشعاب فاضلاب شهری نگرفته اند درخواست می کنیم سریعتر به شبکه فاضلاب شهری وصل شوند تا پساب خانگی آنها به جوی های آبهای سطحی وارد نشود.

شهردار بهار با بیان اینکه جوی های آب های سطحی در شهر در محل تقاطع جوی ها باعث ایجاد بوی تعفن در این مکان ها و آزار و اذیت مردم می شود، اظهار کرد: شهرداری عوارض دریافتی در این زمینه را صفر کرده تا افراد سریعتر اقدام به اتصال به شبکه فاضلاب شهری کنند تا مشکل ایجاد شده در این باره حل شود.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79021
  • دیدگاه‌ها برای بیشتر درخواست های مردمی، از زبان و قلم خبرنگاران به شهرداری انتقال می یابد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.