• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

شهرداری برنامه زمان­‌بندی احداث بوستان مشاهیر را به شورا ارائه دهد

  • کد خبر : 34004
  • 06 آذر 1398 - 11:17
شهرداری برنامه زمان­‌بندی احداث بوستان مشاهیر را به شورا ارائه دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان از بهره‌­برادری بوستان مشاهیر تا اواسط تابستان سال ۹۹ خبر داد و گفت: لازم است شهرداری برنامه زمان­‌بندی احداث این بوستان را به شورا ارائه دهد. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان رضوان سلماسی صبح امروز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به مصوبه­ احداث بوستان […]

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان از بهره‌­برادری بوستان مشاهیر تا اواسط تابستان سال ۹۹ خبر داد و گفت: لازم است شهرداری برنامه زمان­‌بندی احداث این بوستان را به شورا ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان رضوان سلماسی صبح امروز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به مصوبه­ احداث بوستان مشاهیر اظهار کرد: لازم است شهرداری برنامه زمان­‌بندی احداث این بوستان را به شورا ارائه دهد.

وی احداث بوستان‌های موضوعی را نیاز شهر دانست و گفت: لازم است طراحی بوستا‌ن‌های موضوعی با هدف تخصصی کردن عملکرد فضاهای تفریحی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با تأکید بر احداث بوستان نهج‌البلاغه بیان کرد: لازم است اعتبار کافی به منظور احداث این بوستان در بودجه سال ۹۹ دیده شود.

وی با اشاره به نیاز همدان به احداث بوستان کتاب افزود: در طراحی تمام بوستان­‌ها طرح‌­های ارائه شده از­سوی مناطق باید پس از تایید معاونت معماری و شهرسازی و معاونت خدمات شهری در بهبود عملکرد بوستان‌­های مذکور و استفاده­ حداکثری از توان شهرداری اجرایی شود.

سلماسی تصریح کرد: احداث پاویون­‌های شهری طی سال آینده با هدف بالابردن تعاملات اجتماعی در راستای تحقق مشارکت حداکثری اجتماعی شهروندان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: اتاق مادر و کودک در بوستان‌ها، معابر پیاده‌­راهی، نمایشگاه بین­‌المللی و ترمینال اصلی شهر بر مبنای دستورالعمل اجرایی طراحی اتاق مادر و کودک از ضرورت‌­های فضای شهری در راستای تسهیل شرایط حضور ایمن و با نشاط بانوان در شهر است؛ احداث این مراکز خدماتی باید در دستورکار سال ۱۳۹۹شهرداری قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز در این جلسه با اشاره به احداث بوستان مشاهیر خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه از جمله فراخوان برگزاری جشنواره هنری تا قبل از ایام نوروز انجام و در خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وحید علی‌ضمیر یادآور شد: خروجی این جشنواره که در سطح ملی برگزار می‌­شود طراحی و اجرای سردیس‌ها یا تندیس‌های مورد نظر با رقابت و نظر حرفه‌ای  گروه متخصص این حوزه خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی احداث بوستان نهج‌البلاغه اظهار کرد: هم اکنون اقدامات نامه‌نگاری برای تعیین مکان مورد نظر بوستان نهج البلاغه در حال انجام است.

انتهای پیام/ذ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34004
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری برنامه زمان­‌بندی احداث بوستان مشاهیر را به شورا ارائه دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.