• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

به افرادی که راه وزرای قبلی را ادامه دهند رای نخواهیم داد

  • کد خبر : 125853
  • 02 شهریور 1400 - 9:00
به افرادی که راه وزرای قبلی را ادامه دهند رای نخواهیم داد

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: به افرادی که راه وزرای قبلی را ادامه دهند رای نخواهیم داد چرا که معضلات فرهنگی و مسائلی که مردم با آن درگیر هستند حاصل نفوذ خطوط فکری است که از بیرون داده شده و باید تلاش کنیم این خطوط فکری را از بین ببریم. احمد حسین فلاحی، نماینده […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: به افرادی که راه وزرای قبلی را ادامه دهند رای نخواهیم داد چرا که معضلات فرهنگی و مسائلی که مردم با آن درگیر هستند حاصل نفوذ خطوط فکری است که از بیرون داده شده و باید تلاش کنیم این خطوط فکری را از بین ببریم.

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به نقض حاکمیت مجازی و دست اندازی به حقوق اساسی مردم در اعمال یکجانبه ایجاد محدودیت برای پلتفرم های داخلی گفت: خوشبختانه وزرایی که معرفی می شوند غالبا جوان، پرکار و پرانرژی هستند.

وی افزود: وزیری که انتخاب می شود باید به پلتفرم های ایرانی اعتقاد داشته و نگاه ویژه ای به حمایت از آنها داشته باشد.

وزرایی که راه قبل را ادامه دهند رای نخواهند گرفت

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: به افرادی که راه وزرای قبلی را ادامه دهند رای نخواهیم داد چرا که معضلات فرهنگی و مسائلی که مردم با آن درگیر هستند حاصل نفوذ خطوط فکری است که از بیرون داده شده و باید تلاش کنیم این خطوط فکری را از بین ببریم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125853
  • دیدگاه‌ها برای به افرادی که راه وزرای قبلی را ادامه دهند رای نخواهیم داد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.