• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1
استاندار همدان:

حیات شهیدجمهور منشاء خدمت و عروجش مایه وحدت بود

  • کد خبر : 217113
  • 03 خرداد 1403 - 10:20
حیات شهیدجمهور منشاء خدمت و عروجش مایه وحدت بود
استاندار همدان با بیان اینکه در دولتهای گذشته ارتباط وزرا و کارگزاران با رئیس جمهور سخت بود، گفت: نقطه مقابل دولت قبل، دولت شهید آیت‌الله رئیسی بود که همواره با وزرا و کارگزاران خود ارتباط صمیمی و نزدیکی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت سال‌روز فتح خرمشهر در حسینیه گلزار شهدای همدان اظهار کرد: خرمشهر نماد مقاومت ایران بود، مردم ایران برای آزادسازی این شهر با دست‌خالی مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با یورش ددمنشانه و تجاوزکارانه خود آرزوی فتح ایران را در سرمی‌پروراندند، عنوان کرد: کشور ما در شرایطی بود که در فاصله ۳۵ روز با دست خالی از این شهر محافظت کردند.

استاندار همدان با اشاره به مقاومت و پاسداری ایران، توسط مردمی که از اقصی نقاط کشور برای مقابله با تجاوز دشمنان به این شهر آمده بودند، بیان کرد: مردم ایران با رهنمودهای امام(ره)، دست به دست یکدیگر داده و به لطف خدا خرمشهر را آزاد کردند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: دشمنان ما با پشتیبانی بر قدرت‌های بزرگ تکیه گاهی برای خود داشتند اما این در شرایطی بود که کشور ما هیچ امکاناتی نداشت و توانست دشمن را بطور مفتضحانه‌ای شکست دهد.

وی با بیان اینکه کشور در سایه این قله پیروزی توانست قله‌های رفیع را در عرصه‌های مختلف طی کند، خاطرنشان کرد: در پیروزی کشور نمی‌توان اثر شگرف وجود رهبر انقلاب را نادیده گرفت.

استاندار همدان با تاکید بر قدرت بازدارندگی بسیار بالای کشور به برکت وجود مقام معظم رهبری و مقاومت مردم که قدر ت تجاوز را از صهیونیست‌ها گرفته‌، عنوان کرد: در سایه فرهنگ سوم خرداد و بیداری مردم، دولت شهید رئیسی متبلور شد.

قاسمی‌فرزاد همچنین افزود: شهید جمهور، اساس کار خود را برای خدمت به مردم قرار داد و دولت خود را مردمی و صادق‌الوعد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در دولتهای گذشته ارتباط وزرا و کارگزاران با رئیس جمهور سخت بود، اعلام کرد: نقطه مقابل دولت قبل، دولت شهید آیت‌الله رئیسی بود که همواره با وزرا و کارگزاران خود ارتباط صمیمی و نزدیکی داشت.

استاندار همدان با اشاره حضور کم‌نظیر جمعیت چند میلیونی هموطنان در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، تاکید کرد: حضور این جمعیت عظیم، نشان داد که حیات این شهید والا مقام، منشا خدمت و عروجش مایه وحدت و انسجام بوده و او بعنوان اسوه واقعی در مدیرت شناخته شد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217113
  • دیدگاه‌ها برای حیات شهیدجمهور منشاء خدمت و عروجش مایه وحدت بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.