• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

بهره‌برادری و آغاز عملیات ۷ پروژه عمرانی خدماتی در اسدآباد

  • کد خبر : 17365
  • 07 شهریور 1398 - 14:14
بهره‌برادری و آغاز عملیات ۷ پروژه عمرانی خدماتی در اسدآباد

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی خدماتی آغاز و یک پروژه ورزشی به بهره برادری رسید.   به گزارش عصر همدان؛ در ششمین روز از هفته دولت و با حضور  معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد […]

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی خدماتی آغاز و یک پروژه ورزشی به بهره برادری رسید.

 

به گزارش عصر همدان؛ در ششمین روز از هفته دولت و با حضور  معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان، فرماندار ، نماینده مردم و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی عملیات پروژه گازرسانی به روستای خنداب اسدآباد آغاز شد.

رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد در حاشیه آیین عملیات پروژه گازرسانی به روستای خنداب اظهار کرد: برای اجرای آن ۳ میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

منصور بالاور تصریح کرد: امسال همزمان با آغاز عملیات اجرای پروژه روستای خنداب، پروژه روستاهای قاسم آباد خنداب، اشترجین، امین آباد، و واحدهای مرغداری و گاوداری شروع شده است.

وی گفت: در مجموع برای آغاز عملیات اجرای ۵ پروژه گارزسانی در این هفته ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه از اعتبارات ملی صرف شده است.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی در هنرستان امام، هم اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۵ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

غلامرضا همایی لطیف اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

در ادامه مجید درویشی فرماندار اسدآباد هم با اشاره به افتتاح پروژه های مختلفی در اسدآباد گفت: این پروژه از محل اعتبارات منابع ملی بود که با پیگیری نماینده مجلس به بهره برادری رسید.

مجید درویشی خدمت به مردم را یک وظیفه دانست و گفت: این افتخاری است که در این دولت خدمات به مردم ارائه می‌دهیم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان هم با اشاره به میزان پروژه های عمرانی در استان همدان، اظهار کرد: در این هفته ۷۰۵ پروژه به هزار وصد میلیارد تومان اعتبار در همدان به بهره برادری رسیده است.

سید محمدرضا میرصفدری گفت: با بهره برادری از این تعداد پروژه در سطح استان همدان برای هزار و ۲۳۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور، گفت: بهره بدراری از این پروژه ها در شرایطی است که ما در جنگیم و با درایت و رهبری رهبر انقلاب و برقراری امنیت از سوی سپاه پاسداران و تلاش دولت به این امر دست یافته ایم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان با بیان اینکه امروز استان هئدان به مثابه کارگاه سازندگی است، یادآور شد: دشمن باید بداند که ملتی ایران اسلامی پای ارمانهای انقلاب ایستاده است .

عملیات اجرایی پروژه آسفالت محور داشبلاغ(اسدآباد به ذوب آهن) هم در این روز آغاز شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد هم در حاشیه این کلنگ زنی گفت: این پروژه به طول ۷ کیلومتر است که با اجرای این میزان آسفالت این مسیر به طول ۱۳ کیلومتر تعریض خواهد شد.

کرمیان گفت: برای اجرای این پروژه ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17365
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری و آغاز عملیات ۷ پروژه عمرانی خدماتی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.