• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

بهره‌برادری از ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر

  • کد خبر : 94030
  • 06 آذر 1399 - 9:58
بهره‌برادری از ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر

به مناسبت هفته بسیج ۷ کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف شهرستان ملایر به بهره‌برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در آیین بهره‌برادری از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این کارگاه‌ها در نقاط مختلف شهرستان توسط بسیجیان آغاز به کارکردند. وی افزود: یکی از اهداف بسیج کمک به […]

به مناسبت هفته بسیج ۷ کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف شهرستان ملایر به بهره‌برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در آیین بهره‌برادری از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این کارگاه‌ها در نقاط مختلف شهرستان توسط بسیجیان آغاز به کارکردند.

وی افزود: یکی از اهداف بسیج کمک به ایجاد شغل در کشور است و برای حمایت از اشتغال از کارآفرینان حمایت می‌کنیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ملایر تصریح کرد: این طرح‌ها در شهر ملایر و روستاهای توچغاز، بهاره، اسلامشهر، خردمند، الفاوت و آبدر مورد بهره‌برادری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی شامل کارگاه سبدبافی با طناب پلاستیکی، مرواربافی و خیاطی است، تصریح کرد: با کمک پایگاه‌های بسیج و صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم یار افتتاح شده است.

حسینی با اشاره به ظرفیت ملایر در بخش مروار بافی اشاره کرد و افزود:یکی از طرح‌های مورد استقبال در کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی مروار بافی است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: مربیان بسیجی در روستاهای مختلف به علاقمندان آموزش رایگان مروار بافی داده و سپس با همکاری آنان یک کارگاه تولیدی راه‌اندازی می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا یک کارگاه تولید مروار بافی در روستای آبدر و یک کارگاه در روستای الفاوت افتتاح شد و تعدادی روستاهای دیگر نیز خواهان اجرای این طرح هستند.

حسینی حمایت از کارآفرینان را یکی از اولویت‌های بسیج دانست و گفت: برای کمک به کارآفرینان از هیچ حمایتی دریغ نکرده و سعی در رفع مشکلات آنان را داریم.

وی بیان کرد: در ایام هفته دفاع مقدس نشستی با کارآفرینان و مسئولین شهرستان برگزار شد تا صحبت‌های خود را بی‌واسطه با مسئولین در میان بگذارند.

فرمانده سپاه ملایر افزود: یک نشست نیز در همین راستا برای ایام هفته بسیج برنامه‌ریزی‌شده است تا خروجی این جلسات تسهیل در روند تولید کارگاه‌های کارآفرینان باشد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94030
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری از ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.