• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

بهرنگ دالوند، شهردار جدید اسدآباد معارفه شد/ دعوت گزینشی خبرنگاران در مراسم معارفه!

  • کد خبر : 154931
  • 19 خرداد 1401 - 9:34
بهرنگ دالوند، شهردار جدید اسدآباد معارفه شد/ دعوت گزینشی خبرنگاران در مراسم معارفه!

بعداز گذشت یک ماه و ۱۹ روز از انتخاب بهرنگ دالوند به عنوان شهردار جدید از سوی اعضای شورای شهر اسدآباد، صبح امروز دالوند با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی معارفه شد. به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه، کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری اسدآباد از معارفه بهرنگ دالوند به عنوان شهردار […]

بعداز گذشت یک ماه و ۱۹ روز از انتخاب بهرنگ دالوند به عنوان شهردار جدید از سوی اعضای شورای شهر اسدآباد، صبح امروز دالوند با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی معارفه شد.

به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه، کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری اسدآباد از معارفه بهرنگ دالوند به عنوان شهردار جدید این شهر خبر داد.

در این نشست معارفه که با حضور معاون عمران و مدیرکل دفتر امور شهری استاندارد ی، اعضای شورای شهر، فرماندار، مسئول دفتر نماینده، بخشداران، رؤسای ادارات خدمات رسان بوده است، تعدادی خبرنگار هم به صورت گزینشی حضور داشتند.

پیش از این فردین جمور، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در معرفی شهردار جدید اسدآباد به این رسانه گفته بود: بهرنگ دالوند غیر بومی و اهل شهرستان دورود است و تصدی شهرداری دورود و الیگودرز را در کارنامه خود دارد، وی دارای مدرک مهندسی عمران و فوق لیسانس مدیریت است.

و اما از اینکه فرماندار و اعضای شورای شهر، از شهردار جدید چه مطالبات مردمی را مطرح و مطالبه کرده اند و شهردار جدید در این راستا چه پاسخی داده است، چیزی در دست نیست!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154931
  • دیدگاه‌ها برای بهرنگ دالوند، شهردار جدید اسدآباد معارفه شد/ دعوت گزینشی خبرنگاران در مراسم معارفه! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.