• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
انتخابات، فرصتی برای رقم زدن آینده‌ای روشن است؛

بهار و کبودراهنگ، آماده انتخابی پرشور

  • کد خبر : 212127
  • 09 اسفند 1402 - 7:39
بهار و کبودراهنگ، آماده انتخابی پرشور
مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در حال آماده شدن برای حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛حوزه انتخابیه شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ نیز از سایر نقاط کشور مستثنا نبوده و اتفاقاً یکی از رقابتی‌ترین حوزه‌های انتخابیه در استان همدان نیز است.

مدتی پیش به‌علت وضعیت معیشتی و اتفاقاتی که در نزدیکی انتخابات در کشور رخ داد و رسانه‌ای شد همانند فساد چای دبش و کوروش کمپانی، اعتراض‌ها و انتقادها نیز همانند همیشه در بین مردم نقل محافل بود و دشمن نیز سعی دارد از این فرصت‌ها برای کمرنگ کردن انتخابات استفاده نماید.

اما اتفاقاتی که در نزدیکی انتخابات در حال و هوای شهرستان بهار اتفاق افتاده است انگار نوید از مشارکت بالا در انتخابات را می‌دهد.

جلسات و همایش‌های انتخاباتی پرشور و شلوغ در جای جای شهرستان و با کاندیداهای مختلف انتخاباتی و شور مردم برای روز انتخابات در دوره‌های گذشته در شهرستان بهار بسیار مشهودتر ملموس‌تر است و انسان را یاد دهه‌های گذشته و شور انتخابات در دوره‌های ماقبل، زمانی که اهالی بهار در حمایت از رضا طلائی نیک نماینده اسبق این حوزه انتخابیه به خیابان‌ها می‌آمدند، می‌اندازد.

در فضای مجازی همه‌جا می‌توانید تصاویر حضور پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی نامزدها را مشاهده کنید.

در این بین، خبرنگار واحد سیاسی عصرهمدان در بین مردم و با چندین تن از آن‌ها در مورد انتخابات صحبت کرد.

یکی از نامزدهای دوره قبلِ انتخابات می‌گوید: انتخابات مظهر تصمیم یک ملت برای آینده خود است و مردم سرنوشت خود را روز جمعه رقم خواهند زد و از مردم شریف بهار می‌خواهم تا در روز جمعه، حضور حداکثری را در انتخابات رقم بزنند.

یکی از فعالان سیاسی شهر می‌گوید: پایِ صندوق‌های رأی می‌آیم تا نماینده آینده را انتخاب کنیم و همه شهروندان را دعوت می‌کنم تا در انتخابات، پرشور شرکت نمایند.

یک جوان ۱۸ساله می‌گوید: برای اولین بار است که در انتخابات شرکت می‌نمایم و احساس می‌کنم در آینده کشورم نقش دارم و از همه جوانان می‌خواهم با معیارهای خود، فرد اصلح را انتخاب نمایند.

چندین شهروند اعم از پیر و جوان و زن و مرد اعلام حضور و دعوت از همشهریان خود برای حضور در انتخابات را نمودند.

بعد از انتخابات یک‌نفر به مجلس راه می‌یابد و نماینده مردم دو شهرستان برای چهار سال آینده خواهد بود و توقع و انتظار می‌رود که نماینده آینده مردم بهار و کبودراهنگ در حد و تراز نماینده مردم انقلابی حوزه انتخابیه خود ظاهر شده و در پیش‌برد لوکوموتیو پیشرفت کشور نهایت تلاش خود را انجام دهد.

 

انتهای خبر/ ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212127
  • دیدگاه‌ها برای بهار و کبودراهنگ، آماده انتخابی پرشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.