• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

بنیاد شهید و مخابرات اسدآباد دارای سرپرست شدند

  • کد خبر : 83199
  • 18 شهریور 1399 - 20:28
بنیاد شهید و مخابرات اسدآباد دارای سرپرست شدند

در دو روز گذشته تاکنون دو تن از مدیران ادارات اسدآباد تودیع و گزینه های به عنوان سرپرست جایگزین شدند.   به گزارش عصر همدان، روز گذشته با حضور معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دفتر فرماندار اسدآباد، صالح صابری به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد […]

در دو روز گذشته تاکنون دو تن از مدیران ادارات اسدآباد تودیع و گزینه های به عنوان سرپرست جایگزین شدند.

 

به گزارش عصر همدان، روز گذشته با حضور معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دفتر فرماندار اسدآباد، صالح صابری به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد معرفی شد.

پیش از این آقای کرمی به عنوان رئیس در تصدی اداره بنیاد شهید این شهرستان حضور داشت.

همچنین امروز با حضور مدیر مخابرات منطقه همدان در دفتر فرماندار اسدآباد از زحمات موسی کریمی رئیس سابق مخابرات تقدیر و حسن رضا زارعی بعنوان سرپرست اداره مخابرات اسدآباد معرفی شد.

نکته جالب این است که استاندارد همدان در سال گذشته در تودیع و معارفه فرماندار اسدآباد به وی دستور تعیین تکلیف مدیرانی که به عنوان سرپرست در اسدآباد حاضر هستند را داد.

اما گویا تصمیم مسئولان استانی و شهرستانی برای انتخاب سرپرست در ادارات اسدآباد همچنان ادامه دارد، اگر چه شاید از سال گذشته تاکنون تعدادی از مدیر پست شان از سرپرستی به ریاست تغییر کرد اما باز هم این شهرستان شاهد سرپرستی بر مدیریت ادارات است، کما اینکه در دو روز گذشته نیز ادارات مخابرات و بنیاد شهید دارای سرپرست شدند.

اینکه چرا افراد مسئولی که تصدی گری ادارات شهرستان ر عهده دار می شوند، از هان ابتدا پست ریاست نمی گیرند، سؤالی است که سالها ذهن مردم را درگیر کرده است، چرا که افراد سرپرست ادارات اختیار چندانی ندارند.

انتظار می رفت حداقل فرماندار اسدآباد با توجه به تأکید و دستور استاندارد همدان و سخنان خود در نشست خبری در لایو اینستاگرام، دیگر از انتخاب افراد به عنوان سرپرست پرهیز شود و افراد به یکباره حکم ریاست بگیرند تا اختیارات هم داشته باشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83199
  • دیدگاه‌ها برای بنیاد شهید و مخابرات اسدآباد دارای سرپرست شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.