• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

بلاتکلیفی مسکن مهر شهر دمق/استاندارد برای حل مشکل اقدام کند

  • کد خبر : 78217
  • 12 مرداد 1399 - 8:52
بلاتکلیفی مسکن مهر شهر دمق/استاندارد  برای حل مشکل اقدام کند

رضا عباسی، با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر شهر دمق بلاتکلیف هستند گفت: استاندارد شخصاً برای حل مشکل اقدام کند رضا عباسی، عضو شورای شهر دمق در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: با وجود تکمیل لیست متقاضیان مسکن مهر دمق و اجرای تعهدات ادارات آب، برق و گاز اما همچنان این پروژه در […]

رضا عباسی، با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر شهر دمق بلاتکلیف هستند گفت: استاندارد شخصاً برای حل مشکل اقدام کند

رضا عباسی، عضو شورای شهر دمق در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: با وجود تکمیل لیست متقاضیان مسکن مهر دمق و اجرای تعهدات ادارات آب، برق و گاز اما همچنان این پروژه در حالت بلاتکلیفی است.

وی با اشاره به اینکه شبکه های خدماتی و شهردای نیز به تعهد خود برای جدول گذاری و زیرسازی معابر اقدام نموده اند، ادامه داد: متاسفانه علی رغم گذشت ۱۸ ماه از جلسه کارگروه مسکن شهرستان رزن با موضوع مسکن مهر دمق، هنوز بانک مسکن برای صلح با انبوه ساز و واگذاری واحدها به صورت تک مالکی و افزایش وام به نتیجه نرسیده است.

عباسی با اشاره به افزایش قیمت مصالح، افزود: این در حالی است که قیمت مصالح روز به روز در حال افزایش است و شهر دمق با کمبود واحد مسکونی روبروست.

عضو شورای اسلامی شهر دمق ادامه داد: این موضوع به صورت مستمر از طریق بنیاد مسکن، بانک مسکن، دفتر امور شهری و شوراها استاندارد ی ، فرمانداری شهرستان پیگیری ولیکن  هنوز اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، گفت: طبق تصمیم دولت پرونده مسکن مهر امسال می بایست بسته شود اما مسکن مهر دمق همچنان بلاتکلیف است.

عباسی در پایان گفت: از استاندارد محترم استان درخواست می کنیم شخصاً برای حل این موضوع ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78217
  • دیدگاه‌ها برای بلاتکلیفی مسکن مهر شهر دمق/استاندارد برای حل مشکل اقدام کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.