• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
استاد حوزه و دانشگاه:

بصیرت لازمه اصلی جامعه است

  • کد خبر : 208296
  • 09 دی 1402 - 8:55
بصیرت لازمه اصلی جامعه است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: توجه به بصیرت را لازمه کشور است چرا که با داشتن بصیرت تفاوت بین حزب‌الله و حزب شیطان را می‌توان شناخت و در راه درست قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»به نقل از سایت ملایریها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی حسینی یمین، در نخستین همایش هم‌‎اندیشی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شهر ازندریان با بیان اینکه تمدن شیطانی و تمدن الهی از ابتدای خلق و با آفرینش آدم و حوا آغاز شد، اظهار کرد: در این دو تمدن که یک طرف حزب‌الله و یک طرف حزب شیطان قرار داشت و همواره حزب شیطان در مقابل حزب‌الله ایستاده است.

وی گفت: از همان ابتدا صف این دو تمدن از هم جدا بود؛ اما در دوران انبیای الهی جدایی و تقابل این دو بروز پیدا کرده است، به‌طوری که از همان ابتدا با مسئله هابیل و قابیل شروع و در دوران حضرت ابراهیم، موسی، عیسی و… و در دوران پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز تقابل جریان حزب‌الله و شیطان را شاهد بوده‌ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ظهور و بروز جریان‌های مختلف دوران معاصر عنوان کرد: جریان‌هایی همچون سکولار که زاییده تفکر انسانی امروز است، بنا به خواسته‌های انسانی و هر چه انسان بخواهد بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه برخی این جریان‌ها در راستای تقویت جریان حزب شیطان گام برداشته است، تأکید کرد: قرآن کریم در آیات فراوانی دشمن را به ما معرفی کرده است که شدیدترین دشمن ما یهودیان هستند.

حسینی یمین افزود: در نگاه قرآن کریم عنوان شده که آنها دست از کارهایشان بر نمی‌دارند و دنبال این هستند تا مردم را به سمت یهودیت و نصرانیت ببرند.

وی بیان کرد: هر شخصی در این میان نظام حق و باطل را درک کند جایگاه خود را پیدا می‌کند که در سمت‌وسوی کدام جریان قرار دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در نگاه خودمان قائل به این هستیم که ولایت‌فقیه ادامه جریان حزب‌الله است، گفت: از نظر عقلی نیز قانون‌گذار در جامعه اسلامی خدا و مجری قانون باید کسی باشد که قانون خدا را بلد باشد و حکومت برای فقیه عادل است.

وی گفت: اگر ما در جریان حزب‌الله قرار داریم باید تشکیلاتی کار کنیم هر جا که هستیم به فرموده رهبری آنجا را مرکز دنیا بدانیم و با کارهایی که انجام می‌دهیم به تقویت جریان حق بپردازیم.

حسینی یمین گفت: ۹ دی در تاریخ کشور ما به‌روز بصیرت شناخته شده است و مردم در این روز بین حق باطل انتخاب و حزب‌الله را انتخاب کردند.

وی توجه به بصیرت را لازمه کشور دانست گفت: با داشتن بصیرت تفاوت بین حزب‌الله و حزب شیطان را می‌توان شناخت و در راه درست قدم برداشت.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از دانشجویان و به همت مؤسسه تمدن‌ساز آرمان عزیز و با همکاری ستاد نمازجمعه شهر ازندریان و حوزه مقاومت بسیج امام هادی(ع) در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه ازندریان برگزار شد.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208296
  • دیدگاه‌ها برای بصیرت لازمه اصلی جامعه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.