• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

بسیج بازوی پرتوان مردمی برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی +تصاویر

  • کد خبر : 51193
  • 06 اسفند 1398 - 20:40
بسیج بازوی پرتوان مردمی برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی +تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیجیان این شهرستان از آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه های شهرستان برخوردار هستند و در صورت نیاز به میدان می آیند. به گزارش عصر همدان؛ به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر محتمل بودن بارش های سیل آسا در دو سه روز اخیر در […]

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیجیان این شهرستان از آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه های شهرستان برخوردار هستند و در صورت نیاز به میدان می آیند.

به گزارش عصر همدان؛ به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر محتمل بودن بارش های سیل آسا در دو سه روز اخیر در تویسرکان که تا فردا چهارشنبه هفتم اسفندماه هم ادامه دارد، مسئولان ارشد شهرستانی تاکنون جلساتی در راستای هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع خسارت احتمالی بر اثر بارش ها برگزار کرده اند.

در این میان سپاه ناحیه تویسرکان قول مساعد داده تا در تمامی مراحل به عنوان بازوی پرقدرت مردمی در کنار مسئولان باشد.

از این رو «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان و در حاشیه بازدید میدانی از تعدادی از پل های سطح شهرستان از جمله جعفریه و فریازان و نیز سد سرابی، گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیریت بحران شهرستان با وجود بارش های به نسبت بالا، مشکل خاصی در سطح شهرستان نداشتیم.

وی اظهار کرد: امروز سعی بر آن شد از چندین پل در مسیر رودخانه های تویسرکان بازدید کنیم تا در صورت مشاهده وضعیت نامناسب مراتب به فرماندار به عنوان رئیس مدیریت بحران شهرستان برای تصمیم گیری های مقتضی اطلاع داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: بسیجیان از آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه های شهرستان برخوردار هستند و در صورت نیاز به میدان می آیند و حتی در لایروبی رودخانه ها در کنار مردم هستند.
انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51193
  • دیدگاه‌ها برای بسیج بازوی پرتوان مردمی برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی +تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.