• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
فرمانده سپاه ملایر:

بسیجیان بازوان اجرایی مساجد هستند

  • کد خبر : 194420
  • 31 مرداد 1402 - 12:12
بسیجیان بازوان اجرایی مساجد هستند
فرمانده سپاه ملایر گفت: همراهی و همکاری هیئت‌امنا، روحانی و بسیجیان فرمول موفقیت هر مسجد است و همراهی این سه می‌تواند در هر محله تحول آفرین باشد.

به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایر در همایش ویژه روز جهانی مساجد در حسینیه ارشاد ملایر با اشاره به جایگاه مسجد از صدر اسلام اظهار کرد: مسجد در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان دارحکومه بود و بسیار از کارهای اجتماعی در این مکان برگزار می‌شد.

وی با اشاره به نقش پررنگ مساجد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد: در هر مسجدی که با نیت خیر برپا شده گروه های مختلفی فعالیت دارند که یکی از آنها بسیجیان هستند که کارهای مختلف فرهنگی و را پیگیری می‌کنم.

فرمانده سپاه ملایر روحانی، بسیجیان و اعضای هیئت امنا  را ارکان اصلی هر مسجد عنوان کرد و گفت: روحانی رئیس مسجد بوده که مدیریت امور را عهده دار است و هیئت امنا پشتیبان هستند.

وی با بیان اینکه بعد اجرایی هر مسجد به عهده بسیجیان است، تصریح کرد: فرمانده پایگاه که عضوی از هیئت امنا است و تدابیر هر مسجد با  حضور فرمانده پایگاه و روحانی و هیئت امنا انجام برنامه‌ریزی می‌شود .

فارسی با اشاره به نقش بسیجیان در هر مسجد تاکید کرد: پس از برنامه ‎ریزی برنامه های مختلف در هر کاری  بسیجیان آستین را بالا زده تا کار را انجام دهند.

وی همراهی و همکاری هیئت امنا، روحانی و بسیجیان را فرمول موفقیت هر مسجد دانست و تاکید کرد: کارهای فرهنگی از مساجد به کل محل باید سوق داده شود.

وی افزود: کارهای فرهنگی و خدمات باید به کسانی که مسجد نمی آیند انتقال داد تا مردم با خدمات بی منت به دین و اسلام و مسجد جذب شود فرمانده سپاه ملایر با نقش خیرین در مساجد اشاره کرد و گفت: از ساخت مساجد تا کمک به برگزاری مراسم های مختلف نقش خیرین بیسیار پررنگ است.

وی تاکید کر: متاسفانه بعضا دیده می شود اختلافات و کج فهمی ها ظرفیت بزرگ و عظیمی که در مساجد ایجاد شده را ضایع می کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194420
  • دیدگاه‌ها برای بسیجیان بازوان اجرایی مساجد هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.