• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

بزرگ‌ترین معروف حضور آگاهانه در انتخابات‌ است

  • کد خبر : 34932
  • 10 آذر 1398 - 19:03
بزرگ‌ترین معروف حضور آگاهانه در انتخابات‌ است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان گفت: یزرگ‌ترین معروف حضور آگاهانه در انتخابات‌هاست که اگر انسان‌های شایسته و خدوم به انقلاب و اسلام انتخاب شوند یک معروف بزرگ انجام شده و در غیر این صورت مشکلات کنونی را خواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان عصر یکشنبه «مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلابی […]

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان گفت: یزرگ‌ترین معروف حضور آگاهانه در انتخابات‌هاست که اگر انسان‌های شایسته و خدوم به انقلاب و اسلام انتخاب شوند یک معروف بزرگ انجام شده و در غیر این صورت مشکلات کنونی را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان عصر یکشنبه «مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلابی در همدان» با حضور احزاب، معتمدان و نیروهای انقلابی در حسینیه امام (ره) برگزار شد.

سردار میرزا محمد سلگی در این مراسم با بیان اینکه تشکیل این مجمع در شهرستان‌ها را به عنوان یک وظیفه و تکلیف شروع کردیم اظهار کرد: احزاب انقلابی، شخصیت‌های برجسته و ارزشمند در این مجمع حضور دارند و هیچ نیتی جز اینکه قدمی برای انقلاب برادریم نداریم.

وی با تأکید بر اینکه در مجمع همه، نیروهای انقلابی هستیم و چپ و راست نداریم گفت: همه اصول از حکومت اسلامی، حکومت شیعی، ولایت فقیه، مرجعیت و شهدا را قبول داریم و فروع در این مجمع انجام وظیفه است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان بیان کرد: اصلاح امور دین و مردم وظیفه است و همه باید بدانیم وظیفه ما چیست.

وی با بیان اینکه برای عمل به وظیفه به جبهه نبرد حق علیه باطل رفتیم افزود: حال چگونه شده که عده‌ای آمده‌اند وسط اسلام و بقیه را کنار زده‌اند؟

سردار سلگی با تأکید بر اینکه باید از تفرقه در انتخابات پرهیز شود تصریح کرد: باید نیروهای انقلابی، ارزشی و توانمند را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه دو وظیفه حضور گسترده و انتخاب اصلح را در انتخابات داریم ادامه داد: باید در توجه به این دو مورد دقت شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین معروف و منکر حضور آگاهانه در انتخابات‌هاست که اگر انسان‌های شایسته و خدوم به انقلاب و اسلام انتخاب شوند یک معروف بزرگ انجام شده و در غیر این صورت مشکلات کنونی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اگر انتخاب درست و اصلح صورت نگیرد می‌شود آنچه اکنون شاهد آن هستیم یادآور شد: با انتخاب غیر اصلح موضوعاتی همچون موضوع اخیر پیش می‌آید و یک شبه بدون اطلاع قبلی چنین تصمیم بزرگی با بی‌تدبیری اجرا می‌شود.

سردار سلگی در انتقاد به اختصاص بسته کمک معیشتی به ۶۰ میلیون نفر اظهار کرد: آیا این ۶۵ میلیون نفر همه بی‌بضاعت هستند این خود یک گرا دادن به دشمن است.

سردار سلگی: حضور در انتخابات جهاد اکبر است

وی با اشاره به وضعیت بد محرومان به دلیل بی‌تدبیری‌ها گفت: باید مسئولان از این وضعیت شرمنده باشند و بمیرند؛ امکانات را از اختصاص به محرومان، سازماندهی کنید که این امر کاری ندارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان بیان کرد: انتخابات‌ها اهمیت دارد و باید ائتلاف نیروهای انقلابی را ایجاد کرده و قدمی در راه ظهور برادریم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات باید همه در راه رضای خدا باشد افزود: حضور در انتخابات جهاد اکبر است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان همدان نیز با بیان اینکه تشکیلات این شورا شکل گرفته است خاطرنشان کرد: ابتدا هیأت موسس با انتخاب ۵ نفر شکل گرفت و با رایزنی برای حضور احزاب ۱۱ حزب عضو شورای ائتلاف شدند.

غلامی با تأکید بر اینکه تمام احزاب انقلابی در شورا حضور دارند یادآور شد: علاوه بر ۱۱ حزب حاضر، ۱۹ معتمد نیز سطح استان انتخاب و به عنوان اعضای شورا معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اظهار کرد: قرار است در این انتخابات ۱۹ نفر به عنوان عضو اصلی و ۷ نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شوند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان همدان گفت: در انتخابات‌های قبل بعضاً برخی گروه‌های انقلابی و حزبی به دلیل عدم وحدت به دست خود انتخابات را به رقیب واگذار می‌کردند که امید است در ائتلاف صورت گرفته دیگر شاهد این موضوع نباشیم.

وی با اشاره به حضور بیشتر بانوان و جوانان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: سعی بر آن است از حضور ۳۰ درصدی بانوان و ۲۵ درصدی جوانان زیر ۴۰ سال در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استفاده شود.

غلامی با تأکید بر اینکه در این مجمع در خدمت تمام اقشار هستیم افزود: ساز و کار مجمع کاملاًًً از پایین و سطح محلات روبه بالاست و هدف این است که دو نماینده انقلابی به مجلس راه یابند.

در این مراسم همچنین بیانیه آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی به مجمع قرائت و انتخابات تعیین شورای مرکزی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34932
  • دیدگاه‌ها برای بزرگ‌ترین معروف حضور آگاهانه در انتخابات‌ است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.