• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

برگزاری ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قهاوند/ کینه دشمن تجربه شده است

  • کد خبر : 46773
  • 13 بهمن 1398 - 13:16
برگزاری ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قهاوند/ کینه دشمن تجربه شده است

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با بیان اینکه ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قهاوند برگزار می شود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و صهیونیسم جهانی شکست خوردند. سرهنگ علی محسن لو در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه هفتاد عنوان برنامه فرهنگی و […]

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با بیان اینکه ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قهاوند برگزار می شود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و صهیونیسم جهانی شکست خوردند.

سرهنگ علی محسن لو در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه هفتاد عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح منطقه قهاوند برگزار می شود، گفت: این برنامه ها در سطح پایگاه، حوزه و متمرکز اجرایی می شود.

وی افزود: عطر افشانی مزار شهدا در سطح شهر و روستاهای منطقه با حضور مسئولین، بسیجیان و مردم شریف منطقه قهاوند برگزار می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با بیان اینکه در این برنامه ها محور اصلی خود بسیجیان و مردم هستند، عنوان کرد: برگزاری شش یادواره شهدا با حضور سخنرانان مطرح استان و کشور، دیدار با خانواده معظم شهیدان، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه هایی اجرایی در این دهه است.

محسن لو افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح واحد های دانش آموزی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای بوبوک آباد و همچنین آیین افتتاح روستای پاک خماجین از دیگر برنامه های اجرایی در سطح منطقه است.

وی گفت: به برکت انقلاب امام (ره) حاج قاسم ها پرورش یافتند که کمر داعش ملعون را شکستند و دشمن را در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین زمین گیر کردند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند تصریح کرد: به برکت خون شهید سلیمانی تا به امروز ۱۷ یادواره و یاد بود شهید سلیمانی به صورت خودجوش و مردمی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همانطوری که امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و این تحول عظیم و گسترده در سال ۱۳۵۷ با عنایت خداوند، توجهات خاصه حضرت مهدی (عج)، رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی مردم به وقوع پیوست، تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و صهیونیسم جهانی شکست خوردند.

محسن لو با بیان اینکه حقد و کینه دشمن تجربه شده است، گفت: امام (ره) و رهبر حکیم و انقلاب بارها و بارها در مورد دشمن شناسی و بصیرت مسئولین صحبت فرموده اند اما متاسفانه برخی از مسئولین که دل در گرو غرب متمدن و وحشی دارند، از آمریکا می ترسند، این تذکرات امامین انقلاب را جامعه عمل نمی پوشانند و فکر می کنند لبخند و قدم زدن با دشمن واقعی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46773
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قهاوند/ کینه دشمن تجربه شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.