• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

برگزاری کم رمق جمعه بازار کوی خاتم

  • کد خبر : 54365
  • 23 اسفند 1398 - 14:27
برگزاری کم رمق جمعه بازار کوی خاتم

با توجه به شیوع کرونا جمعه بازار کوی خاتم (ششصد دستگاه) با وجود منتقدان جدی کم رمق برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ جمعه بازار کوی خاتم (ششصد دستگاه) با وجود منتقدان جدی کم رمق برگزار شد. به نظر می رسد هم با رعایت اصول بهداشتی ،حصور کم تری در این بازار داشته اند. عمده منتقدان […]

با توجه به شیوع کرونا جمعه بازار کوی خاتم (ششصد دستگاه) با وجود منتقدان جدی کم رمق برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ جمعه بازار کوی خاتم (ششصد دستگاه) با وجود منتقدان جدی کم رمق برگزار شد. به نظر می رسد هم با رعایت اصول بهداشتی ،حصور کم تری در این بازار داشته اند. عمده منتقدان بازار روزها بحث عدم رعایت مسائل بهداشتی و احتمال شیوع #کرونا را مطرح می کنند . اما در این خصوص چند نکته را باید مدنظر قرار دهیم. بحث احتمال شیوع #کرونا در تمامی مراکز خرید به ویژه مراکز سرپوشیده و حتی مراکزی با صف فشرده برای خرید آجیل و… وجود دارد و اگر قرار به تعطیلی باشد باید کل بازار تعطیل شود که نه عقلایی و نه اجرایی است.

نکته بعد توجه به وضعیت معیشتی دستفروش های این بازار روز ها است. عمدتا از اقشار آسیب پذیر که به جز این طریق،راهی برای امرار معاش ندارند.

اما چه باید کرد؟

به نظر می رسد ،راه منطقی ترویج فرهنگ صحیح خرید با ملاحظات بهداشتی و توزیع اقلام مورد نیاز ضدعفونی و نظارت بیشتر شهرداری و علوم پزشکی است. مطالبه تعطیلی روز بازارها، پاک کردن صورت مسئله است نه راه حل.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54365
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری کم رمق جمعه بازار کوی خاتم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.