• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی محیط زیست در بهار

  • کد خبر : 13273
  • 13 مرداد 1398 - 8:27
برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی محیط زیست در بهار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار از برگزاری همایش پیاده روی همراه با پاکسازی محیط زیست در صبح جمعه یازدهم مردادماه در روستای پهنه بر خبرداد. به گزارش عصر همدان، معصومه پارچیان گفت :این همایش با هدف ترویج ورزش همگانی و جلب مشارکت عمومی در پاکسازی و حفظ محیط زیست به همت کانون علمی […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار از برگزاری همایش پیاده روی همراه با پاکسازی محیط زیست در صبح جمعه یازدهم مردادماه در روستای پهنه بر خبرداد.

به گزارش عصر همدان، معصومه پارچیان گفت :این همایش با هدف ترویج ورزش همگانی و جلب مشارکت عمومی در پاکسازی و حفظ محیط زیست به همت کانون علمی پژوهشی پویش و با مشارکت شورای اجتماعی استاندارد ی همدان و فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

پارچیان افزود: در این همایش پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی و کانون کهن میراث و انجمن بازتاب و همچنین شورای اسلامی روستای پهنه بر حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این مراسم که در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و دوری از هرگونه آلودگی محیطی برگزار شد، دوستداران طبیعت بر ضرورت حفظ محیط زیست از سوی همه آحاد جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13273
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی محیط زیست در بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.