• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

برگزاری همایش حافظان حریم خانواده در پیاده راه بوعلی

  • کد خبر : 8842
  • 16 تیر 1398 - 19:08
برگزاری همایش حافظان حریم خانواده در پیاده راه بوعلی

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری همایش حافظان حریم خانواده با حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده خبر داد. سرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی زیادی که به کشور  وارد میشود […]

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری همایش حافظان حریم خانواده با حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده خبر داد.

سرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی زیادی که به کشور  وارد میشود توجه به هفته هایی همچون هفته حجاب و عفاف بسیار اهمیت دارد.

وی به تشریح برنامه سپاه ناحیه همدان در هفته حجاب و عفاف پرداخت  و گفت: شاخص ترین برنامه در این هفته برگزاری همایش حافظان حریم خانواده می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: این همایش در روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در پیاده راه بوعلی همدان برگزار می گردد.

وی با اعلام خبر حضور الهام چرخنده هنرمند ارزشی کشورمان در این مراسم گفت : این همایش با سخنرانی آیت الله شعبانی و میهمان ویژه الهام چرخنده و به همراه حضور خادمین امام رضا (ع) و پرچم متبرک حرم برگزار خواهد شد.

سرهنگ بقایی در پایان با تاکید برنقش مهم حجاب بر حفظ آرامش در خانواده گفت: از همه آحاد مردم دعوت می کنم جهت تروج فرهنگ هر چه بیشتر حجاب در جامعه  در این مراسم حضور به عمل برسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8842
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش حافظان حریم خانواده در پیاده راه بوعلی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.