• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

برگزاری نخستین نشست کتابخوان نماز در همدان

  • کد خبر : 67078
  • 01 خرداد 1399 - 13:46
برگزاری نخستین نشست کتابخوان نماز در همدان

 نخستین نشست کتابخوان نماز با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و ستاد اقامه نماز همدان به صورت مجازی برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ در نخستین نشست فعالان عرصه نماز و کتابخوانان به معرفی کتاب با موضوع نماز پرداختند تا بینندگان و شنوندگان یاری رسانند، چگونه از گفتگو با خداوند متعال فیضی راستین نصیب […]

 نخستین نشست کتابخوان نماز با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و ستاد اقامه نماز همدان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ در نخستین نشست فعالان عرصه نماز و کتابخوانان به معرفی کتاب با موضوع نماز پرداختند تا بینندگان و شنوندگان یاری رسانند، چگونه از گفتگو با خداوند متعال فیضی راستین نصیب ببرند.

به این علت  که تا امروز کتابخانه ها بخاطر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت جامعه تعطیل بودند، فعالیت‌های خود را در فضای مجازی گسترش دادند تا مطالعه و کتابخوانی در جامعه کمرنگ نشود به همین دلیل نشست‌های کتابخوان که تا پیش از این در محل کتابخانه‌ها و با حضور اعضا برگزار می‌شد از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

در نخستین نشست مجازی کتابخوان با موضوع نماز، چهار کتاب معرفی شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان به معرفی کتاب «هشت گام تا حضور قلب» نوشته اصغر آیتی و حسن محمودی پرداخت.

سپس حجت‌الاسلام و المسلمین محید ماهی‌یان امام جماعت کتابخانه مرکزی همدان نیز کتاب «فرودگاه فرشتگان» به نویسندگی اصغر آیتی را معرفی کرد.

فائزه امینیان، مسؤول کتابخانه عمومی شهیدان حجازی همدان نیز در همین راستا کتاب «شیوه‎های دعوت به نماز» اثر سید جواد بهشتی را معرفی کرد و در نهایت مهدا مصنفات عضو بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی همدان نیز کتاب «۱۱۰ پرسش درباره نماز» را ارائه داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67078
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نخستین نشست کتابخوان نماز در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.