• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند

  • کد خبر : 190147
  • 23 تیر 1402 - 13:37
برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند
در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛  نخستین جلسه برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند استان همدان با حضور سرگرد ترکاشوند مسئول بسیج ادارات استان، ضمیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، سرهنگ نجفی فرمانده حوزه شهید مقصودی ادارات کل، سرهنگ احمدوند مسئول بسیج ورزشکاران، سبزواری سرپرست هیات همگانی، عبدالملکی نماینده تربیت‌بدنی سپاه و کدخدامرادی بسیج ادارات شهرستان همدان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

امیر ترکاشوند در این نشست گفت: با توجه به اینکه امسال استان افتخار برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان را دارد و قرار است در ۱۶مهرماه و سالروز شهادت سرلشکر پاسدار، شهید حاج حسین همدانی اجلاسیه برگزار شود؛ در این راستا برنامه‌های متنوعی با نام و یاد شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کمیته‌های مختلف این کنگره در نظر گرفته شده که در کمیته ورزش و جوانان و بسیج ادارات استان هم یک دوره مسابقه فوتسال جام شهدای کارمند استان همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات همگانی، بسیج ورزشکاران و دبیری بسیج ادارات برگزار خواهد شد.

وی افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب که “زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا خود کمتر از شهادت نیست”، این مسابقات هم می‌تواند بستر مناسبی جهت ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی در بین کارمندان ایجاد کند و ما می‌توانیم اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام را برای ورزشکاران تبیین و در این مسیر قدم برادریم.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت استانی بوده و تلاش خود را می‌کنیم تا هفته دولت آن را به اتمام برسانیم.

علی ضمیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هم گفت: کنگره شهدای استان فرصت مناسبی است تا ابعاد مختلف شهدا را به طرق مختلف به مردم همدان شناساند و ما هم در کمیته ورزش و جوانان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. تا کنون هم برنامه‌های مختلفی در این راستا صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: ما همه ساله مسابقات کارمندان دولت را در نیمه دوم سال برگزار می‌کردیم. امسال و در نیمه اول سال مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند را در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان مطابق با دستورالعمل‌های اجرایی به همت بسیج ادارات و هیات ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار داده و مراحل ثبت نام و اجرای مسابقات را اعلام و نظارت خواهیم کرد و تمام تلاش خود در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات را خواهیم داشت تا شرمنده شهدا نباشیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190147
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.