• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

برگزاری دوره آموزشی خیاطی برای خانواده های تحت حمایت امداد

  • کد خبر : 103723
  • 26 بهمن 1399 - 12:22
برگزاری دوره آموزشی خیاطی برای خانواده های تحت حمایت امداد

بهنام لطفی از آموزش ۱۴ مددجوی کمیته امداد در رشته خیاطی با همکاری فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: در پایان دوره به کارآموزان وام اشتغالزایی پرداخت می شود. بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشارع به برگزاری یک دوره آموزش خیاطی ویژه خانواده […]

بهنام لطفی از آموزش ۱۴ مددجوی کمیته امداد در رشته خیاطی با همکاری فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: در پایان دوره به کارآموزان وام اشتغالزایی پرداخت می شود.

بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشارع به برگزاری یک دوره آموزش خیاطی ویژه خانواده های تحت پوشش این نهاد مقدس، اظهار کرد: در این دوره که با همکاری اداره فنی و حرفه ای تعداد ۱۴ نفر کارآموز شرکت دارند.

وی با بیان اینکه کارآموزان رشته خیاطی به مدت ۳ ماه آموزش می بینند، گفت: در این زمینه کمیته امداد برای خرید ابزار خیاطی از جمله پارچه ، قیچی هزینه کرده و البته اداره فنی و حرفه ای مربی، چرخ خیاطی و سایر لوازم مورد نیاز را تهیه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از پرداخت وام به کارآموزان رشه خیاطی خبر داد و یادآور شد: این دوره به صورت مشترک توسط کمیته امداد و فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103723
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دوره آموزشی خیاطی برای خانواده های تحت حمایت امداد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.