• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همدان

  • کد خبر : 51153
  • 06 اسفند 1398 - 14:06
برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همدان

غلامرضا صیادزاده از برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همدان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور در اواسط اسفندماه برگزار می‌شود. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: جشن نیکوکاری در استان همدان همزمان با […]

غلامرضا صیادزاده از برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همدان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور در اواسط اسفندماه برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: جشن نیکوکاری در استان همدان همزمان با سراسر کشور همچون سال‌های گذشته در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در طول سه روز با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در پایگاه‌ها، مصلاهای نماز جمعه و مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

صیادزاده ادامه داد: قرار است جشن نیکوکاری در یک هزار و ۶۰۰ مدرسه استان با توزیع ۱۵۰ هزار پاکت با هدف کمک به افراد محروم و نیازمند جامعه برگزار شود.

وی با بیان اینکه خیرین استان می‌توانند از طریق تلفن همراه  کمک های نقدی خود را با شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷* و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ بانک ملی واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همدان در نظر دارند که کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان برگزار می‌شود.

صیادزاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم خیر استان در جشن نیکوکاری امسال بیش از سال گذشته باشد بیان کرد: سال گذشته دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی هم استانی‌ها در جشن نیکوکاری جمع آوری و به دست نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد رسیده است.

انتهای پیام/د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51153
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.