• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج/۷۰ درصد برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 93027
  • 30 آبان 1399 - 10:56
برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج/۷۰ درصد برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

سید جواد حسینی گفت: از ۱۰۰ برنامه در طول هفته بسیج در ملایر برگزارشده که با توجه به وضعیت کرونا بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های هفته بسیج در ملایر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر […]

سید جواد حسینی گفت: از ۱۰۰ برنامه در طول هفته بسیج در ملایر برگزارشده که با توجه به وضعیت کرونا بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های هفته بسیج در ملایر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به خدمات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته است.
وی گفت: بسیج در سال ۵۸ با ابتکار امام خمینی(ره) و بادید و بصیرت نافذ و تدابیر حکیمانه ایشان به وجود آمد و در این سال‌ها همچون یک گیاه معطر رویش کرده است.
فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه بسیج در این سال‌ها گره گشای زمینه‌های مختلف بوده است، تصریح کرد: تمامی مردم که دل در گرو انقلاب دارند بسیجی هستند و مخاطب حرکت بسیج فقط جوان‌ها نیستند.
وی با اشاره به اقدامات بسیج در دوران درگیری کشور با کرونا تصریح کرد:  بسیج در همه عرصه‌ها و نیازهای کشور حضور فعالی داشته است  و امروز هم که نیاز مردم ما مقابله با این ویروس است بسیج پیشرو است.
حسینی به اجرای طرح “شهید حاج قاسم سلیمانی” در دور جدید محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و گفت: در این طرح بسیج با همکاری شبکه بهداشت و درمان غربالگری بیماری کرونا را انجام می‌دهد و تمامی مردم در این طرح پوشش داده می‌شوند.
وی افزود: با اجرای این طرح امید است بتوان زنجیره شیوع کرونا را  قطع کرد  و ۲ هزار بسیجی ملایری در این طرح به‌کارگیری می‌شوند.
فرمانده سپاه ملایر تصریح کرد: در اجرای این طرح یک تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار و بهورز تشکیل می‌شود و شهرها و روستاهای شهرستان پوشش داده می‌شوند.
وی یکی از ثمرات بزرگ بسیج در پیروزی‌های  دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت:  اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ متفاوت بود.
حسینی بیان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی عده‌ای عنوان کردند که بسیج به اتمام می سد اما وظیفه بسیج دفاع از انقلاب است که مرز جغرافیایی ندارد.
وی با اشاره به عملکرد بسیجیان ملایری در دوران سیل و زلزله سال ۹۸ تصریح کرد:  در این دو حادثه بسیجیان سنگ تمام گذاشتند و علاوه بر حضور میدانی در غالب گروه‌های جهادی، کمک‌های مردمی نیز جمع‌آوری و ارسال شد.
فرمانده سپاه ملایر گفت: ۱۵ میلیارد ریال توسط پایگاه‌های بسیج اقلام نقدی‌ و غیر نقدی جمع‌آوری و به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.
وی به اقدامات بسیجیان ملایر از ابتدای شیوع کرونا تصریح کرد: بسیج در ابعاد مختلف این مشکل ورود پیدا کرد و ۹۰۰  بسیجی برای کمک به کادر درمان  آموزش دیدند.
حسینی بابیان اینکه در غربالگری مرحله اول ۳۰۰ بسیجی  حضور داشتند افزود:  بسیجیان ۵۰ شبانه‌روز در محدودیت تردد در ورودی و خروجی ملایر کمک کردند.
وی به حضور ۳۰ گروه جهادی در گندزدایی و ضدعفونی معابر شهر و روستاهای شهرستان اشاره و بیان کرد: تولید روزانه ۱۵ هزار صورتک در ۳۰ کارگاه  از دیگر اقدامات بسیجیان ملایر در دوران کرونا است.
فرمانده سپاه ملایر به اجرای  رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دو زمان و در شش مرحله اشاره کرد و گفت: در لبیک به ندای رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه و مواسات  در مجموع بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی در آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان توزیع شد.
وی گفت:  پرداخت ۳۰ مورد اجاره‌بهای نیازمندان، قربانی ۲۹۰ رأس قربانی گوسفند، توزیع ۵۰ هزار قرص نان، اهدای ۱۱۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و تهیه ۳۸ سری جهیزیه تنها گوشه‌ای از اقدامات بسیجیان ملایر در مدت شیوع کرونا است.
حسینی حضور مهندسان کشاورزی در ۱۵۶ روستا ملایر و مشاوره و همگرایی علم و تجربه و حضور پزشکان برای ویزیت رایگان را دیگر خدمات بسیج عنوان کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در ملایر تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار  “بسیج پیشرو در خدمات و امیدآفرینی به مردم” برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ملایر با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در طول هفته بسیج در ملایر عنوان کرد: با توجه به وضعیت کرونا بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های هفته بسیج در ملایر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی  با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در ملایر بیان کرد: برگزاری ایستگاه‌های سلامت توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج و توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی در بین محرومین، آزادسازی زندانیان غیر عمد، حضور گروه‌های ارشاد مردم به رعایت موارد بهداشتی و برگزاری یادواره‌های مجازی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.
حسینی نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد ، حمایت از کارآفرینان ، معاینه رایگان و اعزام گروه‌های جهادی  به مناطق محروم و محله‌های حاشیه شهر، پویش نذر خون، دیدار با امام جمعه، روایتگری در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا از درب منزل، زیباسازی مساجد را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
وی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تجمع بزرگ بسیجیان برگزار نمی‌شود در روز ۵ آذر کاروان آوای خدمت راه‌اندازی می‌شود.
فرمانده سپاه ملایر افزود: در این کاروان اقشار مختلف بسیج با خودرو حضور دارند و با حضور در قسمت‌های مختلف شهر خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در ملایر تصریح کرد: سه منزل مددجو بهاره کلیل آباد و خردمند، دیوارکشی مدرسه در دهنو و شش  کارگاه اقتصاد مقاومتی در ایام هفته بسی افتتاح می‌شود.
حسینی برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آخرین روز از هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این مرحله رزمایش بسته‌های معیشتی در بین مبتلایان به کرونا توزیع می‌شود.
وی تقدیر از ۱۰ خانواده مدافعان سلامت،  اهدای ۵۰۰ پک لوازم‌التحریر،  ۵ سری جهیزیه و دو دستگاه تبلت، برپایی اردوی جهادی، مسابقه کتاب‌خوانی و مشاوره و آگاه‌سازی در خصوص آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر عنوان کرد.
انتهای پیام/گ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93027
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج/۷۰ درصد برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.