• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

برگزاری انتخابات کانون مداحان همزمان با سراسر کشور در رزن/مداحان از اقشار تاثیر گذار جامعه هستند 

  • کد خبر : 76976
  • 03 مرداد 1399 - 11:10

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین گفت:چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان برادران همزمان با سراسر کشور امروز در شهرستان رزن برگزار می شود. حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  اظهار کرد:انتخابات کانون مداحان در شهرستان رزن و درگزین با حضور ۱۶ نامزد از بین مداحان امروز برگزار […]

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین گفت:چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان برادران همزمان با سراسر کشور امروز در شهرستان رزن برگزار می شود.

حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  اظهار کرد:انتخابات کانون مداحان در شهرستان رزن و درگزین با حضور ۱۶ نامزد از بین مداحان امروز برگزار می شود.

وی با با اشاره به اهمیت و جایگاه کانون مداحان و جامعه مداحان در مسائل فرهنگی و مذهبی گفت:باید تلاش شود در  جامعه مداحان بر اساس فرمایش رهبری انقلابی گری محور و رکن باشد.

حسینی مداحی و نوکری اهل بیت  را افتخاری بزرگ در دنیا و آخرت دانست و اضافه کرد:در این انتخابات امیدواریم جامعه مداحان شهرستان با انرژی و توان مضاعف در مسیر نشر معارف حسینی قدم برادرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هیئات و‌ مادحین حسینی را مسیر نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود:تلاش در جهت اعتلای سطح معرفتی مداحان یکی از اقداماتی است که در ماه های گذشته تلاش شده است تا انجام شود.

وی انتخاب جامعه مداحین از افراد دارای بصیرت فرهنگی و سیاسی را مهم دانست و گفت:مداحان در جامعه  از  اثرگذاری بالایی برخوردار هستند و این اهمیت انتخابات را افزایش می دهد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76976
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری انتخابات کانون مداحان همزمان با سراسر کشور در رزن/مداحان از اقشار تاثیر گذار جامعه هستند  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.