• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

برگزاری اعتکاف، همزمان با شب‌های قدر در اسدآباد

  • کد خبر : 181139
  • 19 فروردین 1402 - 9:55
برگزاری اعتکاف، همزمان با شب‌های قدر در اسدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت دهه آخر ماه رمضان، مراسم اعتکاف در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان مقارن با شبهای پر عظمت و معنویت قدر […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت دهه آخر ماه رمضان، مراسم اعتکاف در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان مقارن با شبهای پر عظمت و معنویت قدر در ایام ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ رمضان در این شهر، اظهار کرد: این مراسم معنوی در مسجد جامع شهر اسدآباد وِزه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: ثبت نام برای حضور در این مراسم از امروز ۱۷ رمضان تا ۱۹ رمضان از طریق اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و توسط آقایان کارگر، علیخانی و خانم سحری انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: مبلغ ثبت نام در این مراسم معنوی ۲۰۰ هزار تومان برای عموم مردم و ۱۰۰ هزار تومان ویژه دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181139
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اعتکاف، همزمان با شب‌های قدر در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.