• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

برکات مشارکت های مردمی در پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی وجود دارد

  • کد خبر : 23561
  • 07 مهر 1398 - 11:09
برکات مشارکت های مردمی در پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی وجود دارد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان، گفت: پروژه هایی که با مشارکت مردم انجام شده است شاید مبالغ کمی از سوی مردم داشته است اما اثرات وبرکات این کمک های مردمی در پروژه ها به چشم می خورد وحتی سریع تر از سایر پروژه ها به اتمام رسیدند. سردارعلی نادری، مسئول قرارگاه پیشرفت و […]

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان، گفت: پروژه هایی که با مشارکت مردم انجام شده است شاید مبالغ کمی از سوی مردم داشته است اما اثرات وبرکات این کمک های مردمی در پروژه ها به چشم می خورد وحتی سریع تر از سایر پروژه ها به اتمام رسیدند.

سردارعلی نادری، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۶۳ پروژه در دست اقدام است گفت: تعداد ۲۷ طرح در شهرستان فامنین، ۲۸ طرح در کبودرآهنگ و ۸ طرح در شهرستان نهاوند می باشد.

نادری، با اشاره بر اینکه اعتبارات بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال است که بخشی از آن مربوط به کمک دولت، بخشی بودجه ای که قرار گاه درنظر گرفته و بخشی با مشارکت مردمی جمع آوری شده است افزود: در مجموع قرارگاه ۵۰ درصد بودجه را تقبل کرده، دولت ۳۰ درصد و مشارکت های مردمی ۲۰ درصد کمک داشتند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان، با تاکید براینکه پروژه هایی که با مشارکت مردم انجام شده است شاید مبالغ کمی از سوی مردم داشته است تصریح کرد: اثرات وبرکات این کمک های مردمی در پروژه ها به چشم می خورد وحتی سریع تر از سایر پروژه ها به اتمام رسیدند.

وی، با بیان اینکه به این نتیجه رسیدند که میتوانیم با پای کار آوردن مردم در همه سطوح به موفقیت های بزرگ دست یابیم گفت: در مسائل اقتصادی اثرات، خیرات، برکات و سرعت بیشتری در پروژه ها شاهدیم و حتی در بخش کشاورزی و روستایی نیز شاهد چند برابر شدن محصولات و حتی مهاجرت معکوس بودیم.

نادری، با اشاره بر ابلاغیه ای که از سوی تهران داشتند افزود: این ابلاغیه پایه و اساس پیشرفت و آبادانی را کشاندن مردم پای کار است و امروز به ما ثابت شد که پروژه هایی که مردم در آن ها دخیل هستند بهتر حفظ و نگه داری می شود چرا که مردم احساس مالکیت و تعلق بیشتری نسبت به آن پروژه دارند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان، با تاکید براینکه هر کجا که مردم حضور داشتند پیروز بودیم تصریح کرد: مردم در قالب نیروهای بسیجی و مسلح در فتنه های مختلف پای کار بودند و باعث پیروزی در همه زمینه ها شدند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی قرار است ۵۰۰ واحد تخریب شده را در سال ۹۸ بسازد گفت: ساخت سالن های ورزشی، خانه های محرومین، مساجد، حسینیه، آب بند، قنات، چاه و پایگاه های بسیج از دیگر اقدامات بسیج ساندگی است.

نادری، با اشاره بر اینکه همه پروژه ها از سال قبل شروع شده و غریب به یکسال تعداد ۴۵ پروژه به اتمام رسیده است ادامه داد: مابقی این پروژه ها را تا پایان امسال تمام خواهیم کرد اما نکته ای که قابل بحث است این است که با توجه به سه برابر شده نرخ تورم، دستمزد نیز دوبرابر شده اما سپاه متعهد است با هزینه قبلی این پروژه ها را به نتیجه برساند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان، با بیان اینکه در این قرارگاه کارگروه زیرساخت و عمران وجود دارد افزود: بر همه پروژه هایی که در دست داریم نظارت عالیه وجود دارد و نظارت شدیدی از سوی تهران بر مسائل مالی و اجرایی هست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در مباحث اقتصادی پیروز نخواهیم شد مگر اینکه اقتصاد مقاوتی را در نظر بگیریم اظهار کرد: مردم باید در این حوزه نیز کمک کنند وگرنه موفقیت امکان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23561
  • دیدگاه‌ها برای برکات مشارکت های مردمی در پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی وجود دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.