• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

برپایی ۲۵ غرفه کودک و نوجوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 177368
  • 19 بهمن 1401 - 13:31
برپایی ۲۵ غرفه کودک و نوجوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان با بیان برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی برای هر قشری از جامعه باید برنامه مجزایی داشت، گفت: ۲۵ ایستگاه متنوع با عنوان امیدان انقلاب در مسیر راهپیمایی برای کودکان و نوجوانان فعالیت خواهند کرد. به گزارش عصرهمدان؛ هادی بلاغی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان، ظهر امروز […]

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان با بیان برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی برای هر قشری از جامعه باید برنامه مجزایی داشت، گفت: ۲۵ ایستگاه متنوع با عنوان امیدان انقلاب در مسیر راهپیمایی برای کودکان و نوجوانان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ هادی بلاغی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه های شاد و متنوعی برای کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی تدارک دیده شده است، گفت: این برنامه‌ها در ۲۵ نقطه از مسیر راهپیمایی برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه گفت: مدیریت این ایستگاه‌ها به عهده مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر است و قرار بر این است تا در هر غرفه‌ای برنامه‌ای مجزا اجرا شود تا کودکان و نوجوانان بتوانند از فضای ایجاد شده استفاده کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: این برنامه‌ها توسط مجریان حوزه کودک و نوجوان انجام می‌گیرد و در طی ساعات مختلف راهپیمایی در غرفه سرود‌های مرتبط با ایام نیز توسط کودکان نوجوانان و گروه‌های سرود مطرح شهر انجام می شود.

بلاغی افزود : در سطح این ۲۵ ایستگاه مسابقات نقاشی و دیگر سرگرمی های کودکانه نیز با موضوع دهه فجر انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت : این ایستگاه‌ها از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا ساعت ۱۲:۳۰ نیز خدمات‌رسانی خواهند داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان در پایان از توزیع اقلام فرهنگی در این ایستگاه‌ها خبر داد و گفت سعی کردیم پراکندگی و جانمایی غرفه ها نیز از نظم خاصی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177368
  • دیدگاه‌ها برای برپایی ۲۵ غرفه کودک و نوجوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.