• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در نهاوند

  • کد خبر : 188128
  • 05 تیر 1402 - 10:33
برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه عکسی با موضوع پیشگیری از اعتیاد تا ۸ تیر در نهاوند برپا شده است.

به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دفتر انجمن سینمای جوان نهاوند نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد برپا شده است.

وی اظهار داشت: اعتیاد پدیده شوم اجتماعی و بلایی خانما‌ن‌سوز است بنابراین دستگاه‌های متولی امور فرهنگی برای پیشگیری از این معضل اجتماعی و آگاه‌سازی خانواده‌ها، باید تمام توان خود را به کار گیرند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با تأکید بر اهمیت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی افزود: اعتیاد ابعاد جسمی، روحی و اجتماعی یک فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و برگزاری این قبیل نمایشگاه ها، فرهنگ سازی، بصیرت و آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان را در پی دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات به دلیل نبود شناخت و آگاهی کافی به وجود می‌آیند و ارتقا سطح آگاهی، دانش و اطلاعات می تواند از وقوع چنین مشکلاتی در جامعه جلوگیری کند.

بحیرایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آسیب شناسی منطقه در زمینه گرایش به مواد مخدر ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان، راهنمایی و آگاهی دادن و مشارکت نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی و هنری و ارائه نظرات و راهکارهای مناسب جهت آسیب شناسی عنوان کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه ۲۵ اثر عکاسی از ۳ تیرماه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188128
  • دیدگاه‌ها برای برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.