• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
فرماندار ملایر خبر داد:

برنامه ویژه دولت برای مسکن نیازمندان

  • کد خبر : 202435
  • 07 آبان 1402 - 9:32
برنامه ویژه دولت برای مسکن نیازمندان
فرماندار ملایر گفت: دولت برنامه ویژه‌ای برای تأمین مسکن نیازمندان دارد و جزئیات آن به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود که پروژه احداث دو شهرک جدید ایمان و امید ملایر در حال اجرا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سلمان اسماعیلی صبح امروز در حاشیه شورای تأمین مسکن در فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن گفت: پروژه احداث دو شهرک جدید ایمان و امید ملایر در حال اجرا است.
وی بیان کرد: در چند روز اخیر گمانه‌زنی تعیین نوع خاک انجام و روز دوشنبه هم با پرواز پهپاد نقشه نهایی و یک پانصدم زمین تهیه می‌شود.
فرماندار ملایر بیان کرد: در شهر زنگنه ۴۴ نفر از متقاضیان، واجد شرایط شرکت در طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که از این تعداد تاکنون ۳۰ نفر با واریز وجه اولیه ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در شهر ازندریان از ۸۶ متقاضی واجد شرایط، تعداد ۴۳ نفر ثبت‌نام خود را با واریز وجه اولیه قطعی کرده‌اند، عنوان کرد: از تعداد ۱۱ متقاضی واجد شرایط در شهر جوکار نیز تعداد ۳ نفر با واریز وجه ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.
اسماعیلی گفت: آخرین فرصت برای متقاضیان واجد شرایطی که تاکنون در شهرهای ازندریان، جوکار و زنگنه ثبت‌نام خود را قطعی نکرده‌اند، نهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ است و کسانی که تا این تاریخ نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، از سامانه حذف خواهند شد. وی افزود: بعد از تاریخ یاد شده و نهایی‌شدن تعداد متقاضیان، قطعات آماده شده از طریق قرعه‌کشی بین همشهریان عزیز تقسیم و تحویل می‌شود.
فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه متقاضیان واجد شرایطی که تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی هستند، نیازی به واریز وجه اولیه ندارند، گفت: دولت برنامه ویژه‌ای برای تأمین مسکن نیازمندان دارد و متعاقباً جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی بیان کرد: علاوه بر این توافقی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان داریم که با سازوکاری نسبت به تأمین ویژه زمین و تولید ثروت برای اقشار نیازمند شهرستان، اقدام نماییم.
اسماعیلی افزود: دراین‌خصوص جلسات و هماهنگی‌های لازم از حدود سه ماه پیش آغاز شده و هم‌زمان علاوه بر شناسایی افراد و پیگیری تشکیل تعاونی‌های مربوطه، به دنبال دریافت مجوزهای لازم هستیم.
وی با بیان اینکه برای قانون جوانی جمعیت هم ثبت‌نام متقاضیان ادامه دارد که جزئیات آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود گفت: مراحل تملک زمین‌های موردنظر در سامن هم از طریق توافق با مالکین و اعمال ماده ۸ نهایی شده و پروژه در حال پیشرفت است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202435
  • دیدگاه‌ها برای برنامه ویژه دولت برای مسکن نیازمندان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.