• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه هاست

  • کد خبر : 88395
  • 22 مهر 1399 - 13:59
برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه هاست

سردار حسین اشتری با بیان اینکه بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند، گفت: برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه هاست به گزارش عصر همدان، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند […]

سردار حسین اشتری با بیان اینکه بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند، گفت: برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه هاست

به گزارش عصر همدان، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم تاکید کرد: بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند و بی‌توجهی به این مولفه هزینه زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.

سردار اشتری گفت: توجه مردم به فرامین رهبر انقلاب اسلامی نشان از درک بالای آنان و همدلی و همراهی مردم با سکاندار این انقلاب است.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و زیر فشار بودن مردم اما آنها به نظام، کشور و امنیت به عنوان بالاترین سرمایه علاقه دارند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت و سلامت بهترین نعمت است گفت: وظیفه نیروهای مسلح تامین امنیت مردم است و در صورت نبود امنیت هیچ فعالیتی نمی شود انجام داد.

وی در پایان تاکید کرد: رشد، توسعه و پیشرفت علمی در سایه امنیت اتفاق می افتد و در صورت وجود امنیت شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خواهیم بود.

گفتنی است؛ با حکم سردار “حسین اشتری” فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ دوم “سلمان امیری” به سمت فرمانده انتظامی استان همدان منصوب و سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق انتظامی همدان پس از ۳۷ سال خدمت در ناجا به افتخار بازنشستگی نائل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88395
  • دیدگاه‌ها برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه هاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.