• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

برقراری ارتباط موثر با خانواده ها هدف حوزه علمیه آیت الله بهاری

  • کد خبر : 70028
  • 19 خرداد 1399 - 13:28
برقراری ارتباط موثر با خانواده ها هدف حوزه علمیه آیت الله بهاری

حجت الاسلام علی اصغر زارعی برقراری ارتباط موثر با خانواده ها را از اهداف حوره علمیه آیت الله بهاری دانست و گفت: مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه قرآن و عترت با همین هدف در حوزه علمیه برگزار شد. حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری در گفتگو با خبرنگار […]

حجت الاسلام علی اصغر زارعی برقراری ارتباط موثر با خانواده ها را از اهداف حوره علمیه آیت الله بهاری دانست و گفت: مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه قرآن و عترت با همین هدف در حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ درباره مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآن و عترت اظهار کرد: مسابقه قرآن و عترت در طول سال تحصیلی توسط آموزش و پرورش برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

وی افزود: ما نیز در حوزه علمیه آیت الله بهاری به لحاظ وظیفه خود در زمینه ترویج و انس با قرآن و اهل بیت تصمیم گرفتیم تجلیل مضاعفی از برگزیدگان این مسابقه داشته باشیم.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی عنوان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش بهار با ۱۱۵ دانش آموز پسر برگزیده این مسابقه تماس گرفتیم و از آنها و والدینشان برای شرکت در این مراسم دعوت کردیم که خوشبختانه حدود ۷۰ نفر از دانش آموزان به همراه یکی از والدینشان در این مراسم حاضر شدند.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری افزود: این برنامه در دو بخش برگزار شد و در این بخش برنامه های متنوعی با حضور خود نوجوانان برگزار شد به طوری که قاری قرآن از نوجوانان و گروه سرود رایت المهدی که از نوجوانان تشکیل شده به اجرای سرود پرداختند.

حجت الاسلام زارعی اظهار داشت: در ادامه این بخش دانش آموزان در گروه های پنج نفره تقسیم شدند و گروه ها با کمک طلاب و روحانیون جوان که قدرت ارتباط گیری خوبی با نوجوانان دارند رهبری شدند تا محفل کوچکی در ارتباط با انس با قرآن و عترت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در بخش دیگری از برنامه امام جمعه شهرستان برای والدین سخنرانی و از لزوم وجود قرآن در زندگی برایشان صحبت کرد، گفت: در پایان برنامه که با نهار و نماز همراه شد از طرف دفتر امام جمعه و حوزه آیت الله بهاری کتاب سلام بر ابراهیم که نمونه ای از کتاب های تاثیر گذار در فرهنگ ایثار و شهادت است به دانش آموزان تقدیم شد.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری هدف از اجرای این برنامه را جذب حداکثری دانش آموزان نوجوان در زمینه قرآن و اهل بیت عنوان کرد و تاکید کرد: معمولا در این سن بیشتر می توان در دانش آموزان تاثیرگذار بود، اما در سال های بعد جذابیت های فضاهایی مانند دانشگاه یا شغل آزاد مانع از جذب افراد می شود و از آنجایی که قصد ما برقراری ارتباط حوزه با خانواده هاست، این برنامه به خوبی توانست ما را به هدفمان برساند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70028
  • دیدگاه‌ها برای برقراری ارتباط موثر با خانواده ها هدف حوزه علمیه آیت الله بهاری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.