• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

برفروبی و پاک‌سازی معابر همدان با ۶۰۰ نفر نیرو انجام شد

  • کد خبر : 45205
  • 03 بهمن 1398 - 10:38
برفروبی و پاک‌سازی معابر همدان با ۶۰۰ نفر نیرو انجام شد

وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهر همدان انجام شده و ادامه دارد، گفت: عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر با ۶۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و ۱۳۵دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین انجام شد. معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه از صبح […]

وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهر همدان انجام شده و ادامه دارد، گفت: عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر با ۶۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و ۱۳۵دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه از صبح روز چهارشنبه و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و بارش برف، ستاد برفروبی شهرداری به حالت آماده‌باش درآمد، اظهار کرد: این ستاد تا پایان بارش و رفع مشکلات شهری در آماده باش کامل خواهند ماند.

وی در خصوص عملیات برف روبی و پاک‌سازی معابر اصلی و فرعی شهرف گفت: همزمان با شروع بارش برف، ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اعم از تیغه برفروبی و گریدر، نمک پاش مکانیزه و دستی، بابکت و ۶۰۰ نفر نیرو و راننده حوزه خدمات شهری عملیات پاک‌سازی، برف‌روبی و حمل و نقل برف از معابر شهری را آغاز کردند.

علی‌ضمیر با بیان اینکه پاکسازی معابر اصلی و فرعی و تسهیل تردد شهروندان در روزهای برفی از اولویت های مدیریت شهری است، افزود: علاوه بر موارد ذکر شده درختان معابر و پارک‌ها به ویژه درختان سوزنی برگ نیز برف تکانی شد تا جلوی شکستگی احتمالی آنها گرفته شود.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف شهر همدان، بیان کرد: بازدید میدانی از چهارشنبه آغاز شد اما سرعت بخشیدن به خدمات رسانی مدیریت شهری مشارکت مردمی را می طلبد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان یادآور شد: با توجه به حجم بالای بارش‌ برف از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرندان در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45205
  • دیدگاه‌ها برای برفروبی و پاک‌سازی معابر همدان با ۶۰۰ نفر نیرو انجام شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.