• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

بررسی راهکارها و اولویت های پیشرفت رشته پانکریشن در استان همدان

  • کد خبر : 125790
  • 01 شهریور 1400 - 15:30
بررسی راهکارها و اولویت های پیشرفت رشته پانکریشن در استان همدان

با حضور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان راهکارها و اولیت های پیشرفت و توسعه رشته ورزشی پانکریشن در استان همدان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش عصر همدان صبح امروز دومین جلسه کمیته پانکریش استان همدان در راستای بررسی راهکارها و اولویت های توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی با حضور […]

با حضور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان راهکارها و اولیت های پیشرفت و توسعه رشته ورزشی پانکریشن در استان همدان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش عصر همدان صبح امروز دومین جلسه کمیته پانکریش استان همدان در راستای بررسی راهکارها و اولویت های توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و رئیس این کمیته و معاونت های ورزشی استان برگزار شد.

دکتر حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در این نشست تخصصی اظهار کرد: برای توسعه ی پانکریشن در سطح استان برنامه محور حرکت خواهیم کرد و با برنامه ریزی مناسب به دنبال توسعه و پیشرفت این ورزش در سطح استان هستیم.

وی با تاکید بر حمایت از ورزش پانکریشن افزود: شناسایی استعدادها و توجه به برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار کمیته پانکریشن استان همدان قرار گیرد.

سیفی با اعلام حمایت خود از ورزش پانکریشن اضافه کرد: با توجه به جذابیت و استقبال خوب جوانان از این رشته پرهیجان و جایگاه جهانی این ورزش ما هم در حد توان همکاری ها و حمایت های لازم جهت راه اندازی این ورزش را انجام خواهیم داد.

مدیر کل ورزش و جوانان در انتها با تقدیر از مسئولین کمیته پانکریشن استان همدان خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت قدم های مثبتی در راستای اعتلای ورزش قهرمانی استان برادریم .

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125790
  • دیدگاه‌ها برای بررسی راهکارها و اولویت های پیشرفت رشته پانکریشن در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.