• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
فرماندار شهرستان اسدآباد:

بررسی ذخیره ذرت با مقامات کشوری انجام خواهد شد

  • کد خبر : 197640
  • 26 شهریور 1402 - 14:08
بررسی ذخیره ذرت با مقامات کشوری انجام خواهد شد
فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص ماجرای نهاده‌های دامی، گفت: این نهاده‌ها مربوط به شرکت پشتیبانی دام کشور بوده و تنها در انبار اسدآباد ذخیره شده که اختیارش هم با آن شرکت است، البته قرار است یکی از مقامات جهاد کشاورزی برای بررسی جدی به این شهرستان بیاید.

به گزارش عصر همدان؛ حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگارما، در خصوص ماجرای ۶ هزار تن نهاده دامی فاسد در یکی از انبارهای سیلو اسدآباد، اظهار کرد: در این زمینه بین قوه قضائیه و دولت بحث وجود دارد و دولت اصرار به آلوده نبودن این میزان از نهادهای دامی دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: آزمایشاتی از این میزان نهادهای دامی گرفته شده و در انتظار حضور یکی از مقامات کشوری از حوزه جهاد کشاورزی به واسطه دعوت نماینده مجلس هستیم تا نتیجه و بررسی جدی داشته باشیم.

وی در خصوص مابقی ذرت و نهاده دامی که بر سر آن بحث وجود ندارد، گفت: آن میزان از نهاده‌ها درحال تخلیه از انبار و برای خوراک دام‌ها اختصاص می‌یابد.

شرکائی با اشاره به اینکه طبق گفته وزیر جهاد کشاورزی نهادهای دامی فاسد نیستند و آن را در آزمایشگاه پیشرفته‌ای در اصفهان آزمایش کرده‌اند، افزود: ما باید نتجیه آزمایش نهادهای دامی را بیینیم و البته در اختیار بنده نیست که چیزی بگویم!

وی افزود: البته این نهاده‌ها مربوط به شرکت پشتیبانی دام کشور است و تنها در انبار اسدآباد ذخیره شده که اختیارش هم با آن شرکت است.

۱۱ شهریور ماه رئیس قوه قضائیه به دادستان همدان دستور پیگیر وضعیت ذرت‌های آلوده در سیلو اسدآباد را داده بود که وزیر جهاد کشاورزی در سفر ۲۲ شهریور خود به همدان ماجرای آلوده بودن ذرت‌ها را به طور کلی نقض کرد!  و اما حدود ۱۶ روز از انتشار خبر آلودگی ذرت‌های این سیلو در اسدآباد  می‌گذرد و نه تنها ذرت‌ها بلاتکیف‌اند بلکه تناقض در سخنان مسئولان هم به قوت خود باقی است!

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197640
  • دیدگاه‌ها برای بررسی ذخیره ذرت با مقامات کشوری انجام خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.