• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

بررسی تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۹ شهرداری به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 39033
  • 04 دی 1398 - 9:49
بررسی تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۹ شهرداری به زودی آغاز می‌شود

اکبر کاووسی‌امید با بیان اینکه به زودی بررسی تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۹ شهرداری همدان در کمیسیون بودجه شورا آغاز می شود، گفت: شهرداری پیشنهادات خود برای تعرفه سال ۹۹ در خصوص الحاق سه روستا به شهر را نیز لحاظ کند. به گزارش عصر همدان؛ رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان صبح […]

اکبر کاووسی‌امید با بیان اینکه به زودی بررسی تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۹ شهرداری همدان در کمیسیون بودجه شورا آغاز می شود، گفت: شهرداری پیشنهادات خود برای تعرفه سال ۹۹ در خصوص الحاق سه روستا به شهر را نیز لحاظ کند.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان صبح امروز در کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورا اظهار کرد: به زودی بررسی تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۹ شهرداری همدان در کمیسیون بودجه شورا آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص علاوه بر نظر اعضای شورا از گروه‌های مختلف جامعه، صنوف، نخبگان، صاحب نظران و کارشناسان در اصلاح، صرفه و صلاح شهر استقبال می‌کنیم، گفت: صاحب‌نظران نظرات خود را طی چند روز آینده به شورا اعلام کنند.

کاووسی‌امید بیان کرد: در بررسی تعرفه سال ۹۹ شهرداری جلسات مختلفی با گروه‌های صنفی مختلف برگزار خواهیم کرد..

وی در ادامه به الحاق سه روستا به شهر همدان اشاره کرد و افزود: تعرفه ای از نظر ارزش محاسباتی برای روستاهای الحاق شده نداریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان تصریح کرد: با توجه به عدم وجود تعرفه ارزش محاسباتی برای روستاهای الحاقی لازم است در این راستا شهرداری همدان در مباحث تعرفه‌ای مراجعین برای اخذ پروانه و نیز سایر موضوعات هر چه سریع‌تر پیشنهادات خود را به شورا ارائه دهد.

وی با بیان اینکه درخواست پیشنهادات برای روستاهای الحاقی برای مدت باقی مانده سال جاری است، یادآور شد: ضروری است شهرداری پیشنهادات خود برای تعرفه سال ۹۹ در خصوص الحاق سه روستا به شهر را نیز لحاظ کند.

انتهای پیام/ذ.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39033
  • دیدگاه‌ها برای بررسی تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۹ شهرداری به زودی آغاز می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.